Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Nu er det igen blevet tid til, at vi skal have noget feedback på vores side!

Hav speciel fokus på siden mht. konvertingsoptimering og SEO!

Alt kritik modtages med kyshånd !

Link til shop: Her 

På forhånd tak!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:49

Hej.

Hvorfor har du en valuta vælger på siden ?. Du bruger jo kun Danske Kroner. Og så mangler der Paypal på siden efter min mening.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik

Du får lige en hul bunke feedback her...

Dit design er lidt kedeligt. Sort og hvidt hele vejen igennem. Og jeg undrer mig meget over placeringen af de forskellige dele.

Er det et købt template, eller har du haft designer på? Og hvilket webshop system bruger du?

"Din konto" og "Velkommen, log ind" behøver ikke at stå i toppen af siden. Smid det under "Information" i footeren. Der er ingen grund til at vise valuta og land, når du kun har én valuta og sælger i Danmark. 

Lav din indkøbskurv mere synlig og smid den over i højre side.

Overvej at finde på et bedre slogan... Synes ikke, at "Vi viser dig klokken!" er så godt.

Sælger du ure til begge køn, eller kun til mænd eller kvinder?

Få nogle kategorier ind i topmenuen. "Ure til mænd", "Ure til kvinder" m.m. Få også en "Om os" side ind i topmenuen. Slet "Oversigt", der er ingen, der bruger det...

Din header fylder alt for meget. Kunden skal scrolle langt ned for at se nogle produkter.

Kan man ikke inddele kategorierne i venstre siden på en anden måde? Tænker for eksempel sportsure, klassiske ure. Det svarer til, at man går ind i en sportsbutik og man kan vælge mellem Adidas, Puma og Nike. Men hvis kunden ikke ved, hvilket mærke han/hun vil have? Overvej at lave en kategori til "Mest solgte" eller mest "Populære".

Din søgefunktion bør stå øverst i højre hjørne.

Synes det virker useriøst med en stor Facebook boks.

Synes det virker useriøst med Ewire logo i højre siden...

På kategorisiderne overvej at smide en knap "Se produkt" eller lignende under produkterne.

Lav indkøbskurven mere synlig i højre side. Den falder bare ind i designet, da farverne er de samme hele vejen igennem. Ændr teksten på knappen fra "Betal" til "Gå til kassen".

På kategorisiden Casio står øverst, at der er ingen varer, selv om der åbenbart er varer? Billederne til underkategorierne ser også virkelig useriøst ud med grå baggrund og så et hvidt produktbillede på. http://ur-eksperten.dk/18-casio

På produktsiden lav din "Køb" knap i en anden farve, så den skiller sig også. Ændr også teksten til "Læg i kurv".

Overvej at tage flere produktbilleder, så kunderne kan se produktet fra flere vinkler og på helt tæt hold.

Jeg går ikke udfra, at man køber flere ure af gangen? Hvis din gennemsnitsordre er ét ur, så smid kunden direkte til indkøbskurven, når han/hun har lagt produktet i kurven.

Din indkøbskurv ser helt vildt rodet ud! Jeg kan ikke finde ud af at komme videre, og der er alt for mange informationer. Lav den mere simpel. Lav knapperne i en anden farve, der skiller sig ud. På den måde kan kunden med det samme se, hvad han/hun skal trykke på.  

Få et billede eller video ind på "Om os" siden, så man kan se, hvem der står bag virksomheden. Er der flere medejere eller medarbejdere? Du skriver "Vi" hele vejen igennem.

Lav din side responsive, så den er nem at bruge på en iPad eller smartphone også.

Overvej at få foretaget en brugertest og købe bøgerne Konverteringskarma og Sælg mere på nettet.

Held og lykke med shoppen :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Michael:

Og så mangler der Paypal på siden efter min mening.

Hvem i Danmark betaler med PayPal? Det virker useriøst efter min mening, og jeg ville aldrig købe et ur på nettet til 1.500,- og betale gennem PayPal.  

Få en aftale med PBS/NETS eller Euroline, så du kan modtage Visa og Mastercard.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jan Elmar Sørensen:
Hvem i Danmark betaler med PayPal? Det virker useriøst efter min mening, og jeg ville aldrig købe et ur på nettet til 1.500,- og betale gennem PayPal.

300.000 Betaler med Paypal i Danmark. Og bare fordi at du ikke vil bruge det, er det jo ikke useriøst. Du har vist ikke helt styr på det her med nethandel ?. Til din oplysning er der væsentlig flere der bruger Paypal end der er med ewire.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 22:33

Jan Elmar Sørensen:

Hej Frederik

Du får lige en hul bunke feedback her...

Dit design er lidt kedeligt. Sort og hvidt hele vejen igennem. Og jeg undrer mig meget over placeringen af de forskellige dele.

Er det et købt template, eller har du haft designer på? Og hvilket webshop system bruger du?

"Din konto" og "Velkommen, log ind" behøver ikke at stå i toppen af siden. Smid det under "Information" i footeren. Der er ingen grund til at vise valuta og land, når du kun har én valuta og sælger i Danmark. 

Lav din indkøbskurv mere synlig og smid den over i højre side.

Overvej at finde på et bedre slogan... Synes ikke, at "Vi viser dig klokken!" er så godt.

Sælger du ure til begge køn, eller kun til mænd eller kvinder?

Få nogle kategorier ind i topmenuen. "Ure til mænd", "Ure til kvinder" m.m. Få også en "Om os" side ind i topmenuen. Slet "Oversigt", der er ingen, der bruger det...

Din header fylder alt for meget. Kunden skal scrolle langt ned for at se nogle produkter.

Kan man ikke inddele kategorierne i venstre siden på en anden måde? Tænker for eksempel sportsure, klassiske ure. Det svarer til, at man går ind i en sportsbutik og man kan vælge mellem Adidas, Puma og Nike. Men hvis kunden ikke ved, hvilket mærke han/hun vil have? Overvej at lave en kategori til "Mest solgte" eller mest "Populære".

Din søgefunktion bør stå øverst i højre hjørne.

Synes det virker useriøst med en stor Facebook boks.

Synes det virker useriøst med Ewire logo i højre siden...

På kategorisiderne overvej at smide en knap "Se produkt" eller lignende under produkterne.

Lav indkøbskurven mere synlig i højre side. Den falder bare ind i designet, da farverne er de samme hele vejen igennem. Ændr teksten på knappen fra "Betal" til "Gå til kassen".

På kategorisiden Casio står øverst, at der er ingen varer, selv om der åbenbart er varer? Billederne til underkategorierne ser også virkelig useriøst ud med grå baggrund og så et hvidt produktbillede på. http://ur-eksperten.dk/18-casio

På produktsiden lav din "Køb" knap i en anden farve, så den skiller sig også. Ændr også teksten til "Læg i kurv".

Overvej at tage flere produktbilleder, så kunderne kan se produktet fra flere vinkler og på helt tæt hold.

Jeg går ikke udfra, at man køber flere ure af gangen? Hvis din gennemsnitsordre er ét ur, så smid kunden direkte til indkøbskurven, når han/hun har lagt produktet i kurven.

Din indkøbskurv ser helt vildt rodet ud! Jeg kan ikke finde ud af at komme videre, og der er alt for mange informationer. Lav den mere simpel. Lav knapperne i en anden farve, der skiller sig ud. På den måde kan kunden med det samme se, hvad han/hun skal trykke på.  

Få et billede eller video ind på "Om os" siden, så man kan se, hvem der står bag virksomheden. Er der flere medejere eller medarbejdere? Du skriver "Vi" hele vejen igennem.

Lav din side responsive, så den er nem at bruge på en iPad eller smartphone også.

Overvej at få foretaget en brugertest og købe bøgerne Konverteringskarma og Sælg mere på nettet.

Held og lykke med shoppen :) 

Det er et købt template - Prestashop.

Det har du nok ret i, det skal vi se om vi kan lave om!

Indkøbskurven er i højre side :)

Ure til begge køn :)

Jep, det er rigtigt, det skal vi have lavet. 

Ved ikke om det er muligt at lave headeren mindre.

Igen - der har du nok ret. Vi har i bunden en "Mest købte varer".

Ved ikke om dette er muligt, men igen, fin betragtning.

Hvad vil du så mene vi skal gøre med facebook? :)

Hvad vil du have i stedet for Ewire logoet? Vi skal jo helst vise, hvilke kort vi tager.

En grøn betalingsknap vil nok være bedre.

Det har jeg slet ikke lagt mærke til!

Køb -> læg i kurv.

Flere produktbilleder er desværre ikke muligt :)

Vi har haft en enkelt ordre på to ure, men ellers har du ret!

Købsprocessen skal vi have kigget på.

Vi er to mand bag shoppen, dog er vi unge - ved ikke om dette har en mere negativ indflydelse?

Det har vi faktisk lige diskuteret i dag.

Tusind tak for feedback! Der var virkelig meget godt!

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 22:34

Jan Elmar Sørensen:

Michael:

Og så mangler der Paypal på siden efter min mening.

Få en aftale med PBS/NETS eller Euroline, så du kan modtage Visa og Mastercard.

Vi kan godt modtage MasterCard og visa :) 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 22:36

Michael:

Hej.

Hvorfor har du en valuta vælger på siden ?. Du bruger jo kun Danske Kroner. Og så mangler der Paypal på siden efter min mening.

Valutavælgeren har du helt ret i.

Paypal er måske noget vi skal have kigget nærmere på!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53

Frederik Knudsen:

Ved ikke om det er muligt at lave headeren mindre.

En programmør kan hjælpe jer her, men det koster selvfølgelig noget af få ændret.

Frederik Knudsen:

Hvad vil du så mene vi skal gøre med facebook? :)

Evt. lave et Facebook ikon eller bare lave det mindre. Synes ikke, at der er nogen grund til, at det skal fylde så meget.

Frederik Knudsen:

Hvad vil du have i stedet for Ewire logoet? Vi skal jo helst vise, hvilke kort vi tager.

Få en aftale med PBS/NETS eller Euroline. Når i bruger Ewire skal kunden ind på en landingpage hos Ewire, når han/hun skal betale. På landingpagen er der links til "Support", "Priser", "Om Ewire" "Betalingsbetingelser" og deres e-mail. Chancen for, at i mister kunden her er rimelig stor.

Frederik Knudsen:

Flere produktbilleder er desværre ikke muligt :)

Det er jo muligt at få en freelance fotograf til at tage nogle produktbilleder eller købe noget udstyr og tage billederne selv.

Frederik Knudsen:

Købsprocessen skal vi have kigget på.

I spørger også efter titel, fødselsdag og telefonnummer. Hvad skal i bruge det til?

Frederik Knudsen:

Vi er to mand bag shoppen, dog er vi unge - ved ikke om dette har en mere negativ indflydelse?

Nej, bestemt ikke. Der er ingen grund til at skrive, hvor gamle i er :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:54
9 ud af 10 køb er med rene Dankort, som Paypal ikke kan tage mod.

Der er desværre ingen vej udenom en aftale ned NETS med mindre i selvfølgelig vil tilbyde kunderne at betale efter modtagelsen af varerne.

Hvilket i i parentes bemærket kan gøre med iBill Flex

Venlig hilsen
Ole
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)