Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Jan Elmar Sørensen:
Hvem i Danmark betaler med PayPal? Det virker useriøst efter min mening, og jeg ville aldrig købe et ur på nettet til 1.500,- og betale gennem PayPal.

300.000 Betaler med Paypal i Danmark. Til din oplysning er der væsentlig flere der bruger Paypal end der er med ewire.

Hvor har du de tal fra? 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:20

Ole Thorup:
9 ud af 10 køb er med rene Dankort, som Paypal ikke kan tage mod.

Hvor har du det fra ??. Der er mange flere Visa Dankort end almindelige Dankort i Danmark. Så dine fomodninger er ikke rigtige.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 06:35
Michael:

Ole Thorup:
9 ud af 10 køb er med rene Dankort, som Paypal ikke kan tage mod.

Hvor har du det fra ??. Der er mange flere Visa Dankort end almindelige Dankort i Danmark. Så dine fomodninger er ikke rigtige.

Godt, at der er nogen til at holde mig i ørene en sen aftentime. Det jeg mente, var, at 9 ud af 10 køb sker med Dankort (herunder Visa/Dankort) fremfor kreditkort som VISA og MasterCard.

Når det så er sagt, så mener jeg stadig ikke at en ren Paypal løsning er nok. Der er en relativ stor tillid til NETS godkendte løsninger herhjemme.

Men det er ren fornemmelse og egen subjektive mening.

God morgen
Ole
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 07:35

Hej Frederik

Jeg har ikke den store erfaring med SEO eller noget af det tekniske mht hjemmesider..

Men jeg synes din shop ser rigtig flot og nydelig ud..

Jeg ville lige prøve at tilføje et ur og gå til kassen. Min umiddelbar reaktion da jeg kom til kassen var, at det ser lidt forvirrende ud (du ville godt kunne tabe mig dér). Den ville jeg gøre mere enkel hvis jeg var dig..

Det var umiddelbart det der faldt mig i øjnene som forbruger 😊

Men held og lykke med siden..

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 07:38

Mads Møller:

Hej Frederik

Jeg har ikke den store erfaring med SEO eller noget af det tekniske mht hjemmesider..

Men jeg synes din shop ser rigtig flot og nydelig ud..

Jeg ville lige prøve at tilføje et ur og gå til kassen. Min umiddelbar reaktion da jeg kom til kassen var, at det ser lidt forvirrende ud (du ville godt kunne tabe mig dér). Den ville jeg gøre mere enkel hvis jeg var dig..

Det var umiddelbart det der faldt mig i øjnene som forbruger 😊

Men held og lykke med siden..

Tak skal du have, og ja, som tidligere nævnt, så skal vi have kigget en hel del på købsprocessen!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)