Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør i Aalborg området - Partner til ny hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil gerne starte en ny hjemmeside og har selv en ide til konceptet. Jeg har dog ingen forstand på at programmere hjemmesider så vil derfor høre om der er nogen som kender nogen i Aalborg området der har lyst til være en del af sådan en hjemmeside. 

Jeg har ikke det store budget men mon ikke vi finder en løsningsmodel så alle er glade.

Håber i kan og vil hjælpe.

Mvh.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50

Hej Michael

Du bliver nød til at give nogle flere informationer...

Skal det være en programmør i Aalborg området, eller er lokalitet ligegyldigt?

Hvilken branche er det indenfor? Sportsverdenen, mode, madlavning eller noget helt andet?

Skal det være en hjemmeside med artikler og forum, en webshop eller det nye Facebook?

Ønsker du at betale en programmør for at lave hjemmesiden, eller søger du en programmør, der bliver partner og får en ejerdel af hjemmesiden?

Hvad bidrager du selv med udover idéen?

Hvad er dit budget? 1.000 kr? 50.000 kr? 500.000 kr?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:29

Hej Jan!

Jeg mener det er mest oplagt med en programmør i mit nabolag da det er nemmest at vende tingene når man sidder over for hinanden.

Det er inden fritid og hobby branchen at jeg har ideen til et nyt internetkoncept. Hjemmesiden skal have flere funktioner af dem du nævner så det er en omfattende opgave.

Jeg vil foretrække en partner der bliver medejer af hjemmesiden.

Økonomiske er der til den løbende drift så længe der ikke vil være større lønninger inden siden er oppe at køre og generer omsætning.

Mvh Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44

Hej Michael 

Jeg har rettet din overskrift, så den er mere relevant i forhold til, hvad du søger.

En mulighed kunne også være at hænge et opslag op på Aalborg Universitet? Der må være nogen, der er interesserede i et projekt ved siden af deres uddannelse. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 04:20

Jan Elmar Sørensen:
En mulighed kunne også være at hænge et opslag op på Aalborg Universitet? Der må være nogen, der er interesserede i et projekt ved siden af deres uddannelse. 
'

AAU har en ganske god computer science afdeling, har flere kammerater der har læst der og der er en hel del af dem der studerer der, som har gang i alle mulige projekter ved siden af studiet, dropshipping, mobilspil, webshops osv. Sidst jeg var forbi var der en hel del opslagstavler rundtomkring ved. CS (computer science) området, der er åbent hverdage i alm. studietid.

Find a good Nexus 7 dock either official ASUS produced or cheaper 3rd party ones.

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 04:23

Find a good Nexus 7 dock either official ASUS produced or cheaper 3rd party ones.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Fra  Festsortimentet.dk Skrevet kl. 08:10

Hej Michael, du må gerne sende mig et par linjer mere om hvad dit projekt går ud på.

Mvh
Jan

www. festsortimentet.dk Udlejning af Jukebox og alt andet til testen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)