Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp fra iværksættere: Bachelor opgave om internationalisering af start-ups.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag, 

Jeg er i gang med at skrive mit bachelor projekt på Copenhagen Business School. Jeg skriver om de motiver som ligger bagved internationalisering af start-up

virksomheder. Min analyse er baseret på 10 cases. 4 er allerede i hus. Jeg søger 6 start-up virksomheder der opfylder følgende kriterier:

1. Har under 10 ansatte

2. Omsætter for under 14 millioner kroner

3. Har planer om at ekspandere til udenlandske marked/markeder inden for 3 år eller du gik ud på udenlandske markeder inden for de seneste 3 år. 

Jeg hører meget gerne fra dig, hvis du har tid til at jeg kommer forbi og laver et 15 minutters interview med dig. Det tager ikke mere end 15 minutter og det drejer

sig udelukkende om de overvejelser du gør dig med hensyn til at gå ind i nye udenlandske markeder. Hvilket motiv ligger bag? Er det et personlig mål at sælge til

udenlandske markeder? Er det for at sprede risiko? Øge omsætning? Ekspandere dit netværk? Jeg søger virksomheder i Københavnsområdet og jeg kommer forbi i 15

minutter i perioden mellem d. 29 april til 3 maj. Du vælger tid og sted. 

Jeg håber i vil hjælpe, 

Alt det bedste, 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:47

Super spændende emne! Det kunne være interessant hvis du offentliggjorde resultatet, måske bare et uddrag, her på Amino når du har afsluttet projektet.

Mvh Carsten

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 08:28

Hej Carsten. 

Jeg vil meget gerne offentliggøre resultatet af opgaven. Det er nemlig virkelig interessant. 

Har endnu ikke modtaget nogle henvendelser. Jeg vil sætte virkelig stor pris på jeres hjælp. Hvis du alternativt har 15 minutter over telefonen, er det også helt fint. 

Lad mig høre fra jer :-)

Alt det bedste, 

Anders

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 14:10

Hej venner, 

1 virksomhed har henvendt sig til mig. Det sætter jeg virkelig stor pris på. Er der et par andre virksomheder som kan byde ind? Det tager ikke mere end 15 minutter og det vil være en enorm stor hjælp for mig. 

Alt det bedste,

Anders

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 09:24

Hej alle sammen. 

Lader endnu et håb gå ud til danske iværksættere. Er der nogen som har tid til at hjælpe til?

Alt det bedste, 

Anders

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 15:21

Hej igen alle sammen.

Jeg har i dag været ude og have en lille snak med en venlig sjæl her fra Amino. Det gik super fint og det tog ikke mere end 15 minutter fra ankomst til afgang. 

Et sidste håb om en hjælpende hånd går ud til jer alle, 

De bedste hilsner

Anders

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)