Hej, Så fik jeg oprettet firma. Det er mest hobby og var krævet af en kunde, så nu skete det endelig. Da jeg oprettede mig inde på www.virk.dk stod der som slut at mit firmanavn tydeligt skulle fremgå på postkasen ... øv, arbejde. Men skal det stå på nogen bestemt måde? Lige nu står der jo bare: Der er faktisk ikke plads til mere i det lille "vindue" der er på postkassen. Er det i orden at have et ekstra mærke et sted på postkasen hvor der så kommer til at stå: "Syska IT /v Mikael Syska" Jeg er lidt i tvivl og mine ellers gode google skils synes ikke at finde noget brugbart. Min postkasse ender jo med at ligne en grin reklame søjle med "Nej, jeg vil sq ingen reklamer have, spild af træer", "Mit eget navn" og så "Firma navn" nu ... |
Du bestemmer vel selv hvordan du løser det - ekstra seddel - skifte det du har så der står Syska IT - Mikael Syska - bare det fremgår tydeligt nok til postbuddet ved, at det er der man afleverer dine breve - jeg vil ikke tro der går mange træer til for sådan et lille skilt. Inde på virk kan du reklamebeskytte lidt - men det eneste der sker er, at virskomheder ikke må sende breve til dig ved at trække masse adresser hos virks CVR register, men kender de det fra anden side, må de sende som de vil, så beskyttelsen er begrænset http://www.cvr.dk/Site/Forms/CMS/DisplayPage.aspx?pageid=59
I øvrigt skal du vel være lidt stolt af dit firma og glad for navnet
vh