Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheds navn skal fremgå på postkassen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så fik jeg oprettet firma. Det er mest hobby og var krævet af en kunde, så nu skete det endelig.

Da jeg oprettede mig inde på www.virk.dk stod der som slut at mit firmanavn tydeligt skulle fremgå på postkasen ... øv, arbejde. Men skal det stå på nogen bestemt måde?

Lige nu står der jo bare:
Mikael Syska, KL6

Der er faktisk ikke plads til mere i det lille "vindue" der er på postkassen.

Er det i orden at have et ekstra mærke et sted på postkasen hvor der så kommer til at stå:

"Syska IT /v Mikael Syska"

Jeg er lidt i tvivl og mine ellers gode google skils synes ikke at finde noget brugbart.

Min postkasse ender jo med at ligne en grin reklame søjle med "Nej, jeg vil sq ingen reklamer have, spild af træer", "Mit eget navn" og så "Firma navn" nu ... 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:01

Du bestemmer vel selv hvordan du løser det - ekstra seddel - skifte det du har så der står Syska IT - Mikael Syska - bare det fremgår tydeligt nok til postbuddet ved, at det er der man afleverer dine breve - jeg vil ikke tro der går mange træer til for sådan et lille skilt. Inde på virk kan du reklamebeskytte lidt - men det eneste der sker er, at virskomheder ikke må sende breve til dig ved at trække masse adresser hos virks CVR register, men kender de det fra anden side, må de sende som de vil, så beskyttelsen er begrænset http://www.cvr.dk/Site/Forms/CMS/DisplayPage.aspx?pageid=59 

I øvrigt skal du vel være lidt stolt af dit firma og glad for navnet Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 23:07

Du bestemmer vel selv hvordan du løser det - ekstra seddel - skifte det du har så der står Syska IT - Mikael Syska - bare det fremgår tydeligt nok til postbuddet ved, at det er der man afleverer dine breve - jeg vil ikke tro der går mange træer til for sådan et lille skilt.

Det er nu nok også bare mere arbejdet i at de vil sende papir post ... suk ... :-(

Cookie:
Inde på virk kan du reklamebeskytte lidt - men det eneste der sker er, at virskomheder ikke må sende breve til dig ved at trække masse adresser hos virks CVR register, men kender de det fra anden side, må de sende som de vil, så beskyttelsen er begrænset http://www.cvr.dk/Site/Forms/CMS/DisplayPage.aspx?pageid=59 

Det har jeg allerede vinklet af derinde.

Cookie:
I øvrigt skal du vel være lidt stolt af dit firma og glad for navnet Smile

Tak for det ... jeg må bruge min anden del som et slogan hvilket jeg også selv synes er bedst :-)

Man er jo her for at prøve kræfter med andre folk, så godt at vide når man kaster en bold op to steder at alle er enige om hvor den skal lande henne.

Nu håber jeg bare der stadig er tid til det hele. Specielt penge i det ... men nu handler det jo om at få et godt navn på benene og ingen tvivl om man nemmere husker "Syska IT" end "Super IT Service" og mange andre kedelige navne.

Jeg kan da også se at du er en fast beboer herinde på siden. Godt at se.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)