Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er såååå langsomt (hvis man altså kan komme herind)

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Michael_N:
Vi kan drage den konklution at activewebs og amino ikke kan lave sites med mange besøgende..

Jeg synes det er en noget letsindig konklusion du drager dig, uden at du kender til de nærmere omstændigheder.

Vi har intet med den direkte drift af Aminos platform at gøre, de står selv for opsætningen på deres servere samt optimering af dem, og vi har heller intet med Aminos udvikling at gøre (ikke at jeg ved om eventuelle problemer relaterer til deres kode, deres servere hos os eller noget tredje, da det som sagt ikke er noget vi overhovedet er involverede i at arbejde på).

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne det tænkes at osse Amino er offer for et ddos angreb
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg syntes det er underligt at der kommer disse brokke tråde.

amino borde være proaktive og handle når det viser sig at siten ikke performer godt nok
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

det kunne være rart at høre hvad grunden er til at siden er blevet så langsom syntes det kom fra den ene dag til den anden .... amino mobil køre heldigvis ok Big Smile 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael_N:
Jeg syntes det er underligt at der kommer disse brokke tråde.

amino borde være proaktive og handle når det viser sig at siten ikke performer godt nok

Det burde staten vel også være ved årsopgørelsen? Og fjerne et irriterende kø system - de kan jo bare smide flere servere efter det

DSB burde være proaktive når de ved at deres toge ikke kan køre til tiden

Vi kan jo alle mene andre skal være proaktive, men i sidste ende er det vel noget om hvad man sætter penge af til, hvis Amino ikke vil ud og ofre dobbelt på deres infrastruktur, men hellere bruge pengene på at du får noget som du kan tage brug af, så er det vel bedre?

De kunne selvfølgelig også sige at vi alle skal have plus medlemskab, eller betale det dobbelte

Men ja det er da irriterende med loading tiden, og er sikker på man kan gøre nogle optimeringer et eller andet sted, men hvis du gerne vil kan du da altid give amino en lille hjælp til noget ekstra hardware! Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sist det var aktuellt var det fordi databasen var langsom.
Se gerne gamle tråde vdr dette.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er problemet i bund og grund ikke, at Amino i sin tid købte et lukket system, som var fejlbehæftet, og derfor kun kan "lappe" ting på, og ikke kan rode i kernen af systemet. Igennem tiden er der så kommet så meget "lap" på, at det ville være rigtigt rigtigt dyrt at skulle bygge det hele om igen fra bunden (selvom det ville være optimalt).

Jeg tror desværre ikke at flere serverkræfter kan hjælpe på utrolig dårlig kode.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er glad for at se, at jeg ikke er den eneste med det problem. 

Som flere påpeger, så opgiver man jo flere gange helt at komme ind på siden!

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ikke det mindste forstand på servere og koder, men synes bare det kommer så periodevis. Den kan køre tåleligt = 4-6 sek loadtid, for så pludseligt nærmest at gå i sort og slet ikke svare i mange minutter - for så at vende tilbage til overfladen - som om der er noget der angriber og så kurerer de det hos Amino og så kører det tåleligt i gen en tid, til næste !"angreb"?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har bemærket det et par gange, men det er sjældent, hvor der er de store problemer.

- Jeg vil ikke tillade mig at brokke mig, da det er en gratis service, og det fungerer ganske godt!

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)