Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se film

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en film på min com som jeg vil se på mit fjernsyn, men jeg har ikke mulighed for at brænde den ned på en DVD/CD, er det muligt at forbinde fjernsynet med computeren på en eller anden måde, så jeg kan afspille filmen på computeren og se den på fjernsynet?

Er det her jeg skal bruge et scartkabel? Og hvis ja, kræver det så andet end det kabel for at få det til at lykkes?

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:31

For at kunne besvare dit spørgsmål, vil det være dejligt hvis du skrev hvilke indgange dit fjernsyn har, og hvilke udgange du har fra din computer.

Hvis du har et LCD TV, kunne det jo være der var VGA eller DVI indgang.

Mht. scartkabel, så har jeg endnu ikke set en computer med scart udgang, så det vil kræve en form for adapter 

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:23

Min søn har de seneste 2½ år ejet en computer med scart udgang, så det findes skam.

Men jeg vil varmt anbefale dig http://www.av-cables.dk/. Jeg handler ofte med ham. Der findes både guider, og han besvarer også konkrete spørgsmål.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:29

Alt kan lade sig gøre, det er et spørgsmål om hvad udgange der er på dit grafik/videokort og hvilke indgange der er på dit fjernsyn.

Jeg stod selv med problemet for lidt tid siden - og løste relativt nemt at få billedet over da der i mit tv er en vga indgang. men så skulle lyden også over mini jack -> til phono - det endte med at koste 400 kr. i kabler. og så var jeg træt at at se på det rod med alle de kabler fra den bærbare der skulle hen og stå i nærheden af skærmen.

så jeg endte med at købe en harddisk optager der kan afspille filerne overnetværk en dyrere men noget nemmere og kønnere løsning.1899,-

men hvis det kun er en film kan jeg godt se det er at skyde gråspurve med kanoner.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)