Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af butik - meget at se til!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Opland Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har startet en erhvervsdrivende forening: Opland. 

Vi indkøber lokalt producerede fødevarer og sælger til medlemmerne. Vi åbner på onsdag d. 24. april.

Jeg har stået for stort set alt omkring opstart - strategi, hjemmeside, budget, reklame, engagering af frivillige, registrering i cvr osv. Selvom jeg har et par gode højre hænder til hjælp, så står jeg stadig selv for over 90% og føler, at der er så meget op til åbningen, at jeg lidt har mistet orienteringen. Jeg ved at det kommer til at gå fint - men måske kan et par af jer minde mig om noget, jeg har glemt - eller give et godt råd.

På forhånd tak.

Opland. http://opland-odense.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et super spændende koncept. Har I husket at registrere jer hos FVST og sætte jer ind i alle de områder, som salg af fødevarer berører.? Det er i hvert fald noget som kan give grå hår til tider, hvis man ikke er forberedt.

Held og lykke med opstarten.

MVH Kristina

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har nu kigget din side igennem, for at se om der er noget du kunne gøre bedre. Og umiddelbart ser siden ganske fin ud, der er dog lige noget, som jeg mener ser meget uprofessionelt ud. Hvilket er hjertet i denne overskrift, det syntes jeg du burde ændre hurtigst muligt.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne tilslutte mig Kristoffer og lige tilføje (min egen personlige smag) at både grøn og gul skrift ser lidt uprof. ud. Ellers fedt koncept og held og lykke med det!

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)