Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 12 ud af 19 (183 indlæg)
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Jepsen:

Mohammed Al-Noury:
Hej Bjarke, kan du fortælle mig hvilke betingelser metoden ikke overholder?
For min AdSense er stadig aktiv og jeg har modtaget betalinger fra AdSense.. :)
Så vidt jeg ved så man gerne købe trafik. :)

Ja man må gerne købe traffik.

Det er dog op til en selv at sikre at trafikken ikke kommer fra sider der bryder adsense policy. Ved du hvordan og hvorfra, trafikken kommer?

prøv at søg på de sider du nævner + adsense. det er ikke for sjov at side nr to tilbyder 20% rabat til brugere på et blackhat forum.

Jeg ved godt hvordan man kan bruge metoden uden at blive smidt af adsense, men jeg synes ikke du advarer om den risiko i din beskrivelse af metoden, som sagt: giv så meget info som muligt. så må folk selv vælge.

Det er specielt farligt når man får indtryk af at man kommer til at tjene mange penge rigtig hurtigt. Hvis man har den indstilling til metoden går der ikke lang tid før man bliver en adsense konto fattigere. Jeg vil (uden at vide det) påstå at det først er efter 6-12 måneder du er nået op på de 20k og det er fordelt ud over 5-10 sider.

Kære Bjarke

Ja, jeg ved hvor trafikken kommer fra da jeg har spurgt dem om det. Jeg ser intet farligt i det, derfor har jeg ikke advaret nogen om noget som helst.

Ikke korrekt, jeg begyndte at tjene meget samme dag jeg kendte til metoden. Har selv brugt den fra december 2012 (tjener stadig godt). Desuden er det kun en enkel side jeg bruger. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammed Al-Noury:
Jeg ser intet farligt i det, derfor har jeg ikke advaret nogen om noget som helst.

Mohammed, alt ære og respekt for din løsning hvis den virker. Men det er altså temmeligt relevant at vide hvilken risiko der er ved din metode ifht. at få lukket sin Adsense konto. Man kan jo ikke sådan lige åbne en ny...

Hvad mener du selv risikoen er og hvorfor ? Er den 0%, er den 10%, er den 50% eller måske 75% ?

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Mohammed Al-Noury:
Jeg ser intet farligt i det, derfor har jeg ikke advaret nogen om noget som helst.

Mohammed, alt ære og respekt for din løsning hvis den virker. Men det er altså temmeligt relevant at vide hvilken risiko der er ved din metode ifht. at få lukket sin Adsense konto. Man kan jo ikke sådan lige åbne en ny...

Hvad mener du selv risikoen er og hvorfor ? Er den 0%, er den 10%, er den 50% eller måske 75% ?

Den virker, der er selv nogle aminoer som har testet den hvis du kigger hele tråden igennem.

Der er ingen risiko, så 0%.. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 14:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mohammed Al-Noury:
Den virker, der er selv nogle aminoer som har testet den hvis du kigger hele tråden igennem.

Ja, men ikke som du skriver på bare én måned. Der er altså en forskel på én måned og 6-12 måneder som én skriver.

Mohammed Al-Noury:
Der er ingen risiko, så 0%.. :)

Og det giver du en garanti på ?

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

IT-Konsulenten:

Mohammed Al-Noury:
Den virker, der er selv nogle aminoer som har testet den hvis du kigger hele tråden igennem.

Ja, men ikke som du skriver på bare én måned. Der er altså en forskel på én måned og 6-12 måneder som én skriver.

Mohammed Al-Noury:
Der er ingen risiko, så 0%.. :)

Og det giver du en garanti på ?



Bliv endelig ved med at bide efter knægten..

Forstå nu at Mohammed sælger et produkt, og der ER faktisk intelligente mennesker der har rost bogen og givet deres feedback.
Ja, der er sågar et SS af indtjening fra Internexus.

At du er bange for at brænde nallerne gør ikke at Mohammed skal stå til regnskab overfor dig hvis du gør.
Hans metode er jo lovlig, det er jo logik for selv en der intet ved om Adsense - Adwords.

Sådan som jeg har forstået Mohammeds bog, så er det sådan her:

Du finder et fint domæne
Target'er et par billige keywords på Adwords
Sætter Adsense på af en eller anden form

Det de tre ting jeg TROR bogen uddyber lidt, og eventuelt HVOR og HVORDAN du nemmest finder dit og dat og hvor reklamer skal være mm.


- Der er intet ulovligt i at købe trafik, og at du så har adsense selv, er jo heller ikke ulovligt.

At man så finder nogle ord / søgninger der måske ikke er så dyre at ramme, det gør jo at du bruger mindre for at få besøgende, det er faktisk i sig selv også meget logisk, da det din side er der for er at få adsense klik, så du faktisk ligeglad med den besøgende.



(Nu håber jeg ikke at det ødelægger noget for dig Mohammed, men jeg får simpelthen nok af de betjente der er herinde!) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 14:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Fair nok at du ikke mener der er nogen risiko. Jeg er ikke enig.

Jeg vil opfordre folk til at tænke sig godt om inden de begynder. Google de sider der bliver nævnt: (sidens navn) + adsense. Så kan I selv bedømme om I vil fortsætte.

Jeg mente ikke de 6-12 måneder fordelt på 5-10 som noget dårligt. 15-20k/mnd med de præmisser jeg stilte op ville være et flot resultat. Måske man også kunne læse det som et forslag til at tage den med ro så man ikke risikerede at miste sin adsense.

Google skriver at hvis man er i tvivl om man bryder adsense policy kan man skrive til dem, det kan være du kan få dem til at bekræfte din metode?

Det er også meget normalt at man ikke banner folk med det samme man opdager dem. Det giver en større præventiv effekt at flagge dem og banne 2-3 gange om året. (store tal får meget opmærksomhed)

Jeg synes du skal glæde dig over alle de penge du har tjent, nyde det så længe det varer. Måske bliver du aldrig snuppet, måske gør du. Men risikoen er der, og det tror jeg også folk har opfattet nu. Så jeg trækker mig tilbage fra tråden inden det bliver negativ stemning herinde. Jeg ville bare have at dem der vil bruge metoden ikke får en grim overraskelse.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 14:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Jepsen:
Fair nok at du ikke mener der er nogen risiko. Jeg er ikke enig.

Jeg vil opfordre folk til at tænke sig godt om inden de begynder. Google de sider der bliver nævnt: (sidens navn) + adsense. Så kan I selv bedømme om I vil fortsætte.

Kan nogen helt nøjagtigt fortælle, hvad konsekvensen er hvis man får bannet/lukket sin Adsense konto. Her tænker jeg ikke på bagud, altså at man mister indtjening. Jeg tænker fremadrettet, hvad er chancerne for at få den åbnet igen og hvilke fiks fakserier skal man ud i for at åbne ny Adsense konto, hvis eksisterende lukkes ? Er der noget der har prøvet det, som i dag har en ny konto ?

Og stop det der politisnak sjov. Hvor hører det lige henne og hvad har det med sagen at gøre ? Der er jo ingen der siger at det ikke virker....

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:
Kan nogen helt nøjagtigt fortælle, hvad konsekvensen er hvis man får bannet/lukket sin Adsense konto. Her tænker jeg ikke på bagud, altså at man mister indtjening. Jeg tænker fremadrettet, hvad er chancerne for at få den åbnet igen og hvilke fiks fakserier skal man ud i for at åbne ny Adsense konto, hvis eksisterende lukkes ? Er der noget der har prøvet det, som i dag har en ny konto ?


Vil da godt slå et slag for dig her:
Jeg kan ikke få en Adsense konto igen fordi min forrige blev misbrugt.
Dermed ikke sagt jeg var skurken (Tro du bare det :-) ) - Men det kan google ikke lide, og selvom jeg har leveret tekst med indrømmelse fra personen der gjorde det, så vil de stadigvæk ikke :)

Så lad være hvis du ikke tør :-) 

IT-Konsulenten:
Og stop det der politisnak sjov. Hvor hører det lige henne og hvad har det med sagen at gøre ? Der er jo ingen der siger at det ikke virker....


Jeg siger ikke i siger det ikke virker, jeg siger i siger det farligt og iihh så ulovligt, hvilket det ikke er :)
Så derfor, drop "politisnakken" og face reality at det virker, men måske ikke er SÅ effektivt som Mohammed har gjort sit, ikke alle rammer rigtigt som Mohammed har gjort :-) - Men det er bestemt muligt at gøre det!

Hvis du og andre har en mening om at det ikke er muligt osv og i kender en fra google og jeres morfar ejer det, så skriv i til google eller lav et word dokument og tast jeres negative meninger ind i, så slipper Mohammed for at lave ENDNU en tråd med tilbudet, samt 99% af Amino slipper for at se på tilbudet konstant :-)

 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 14:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Christoffer Tornbjerg:
Jeg siger ikke i siger det ikke virker, jeg siger i siger det farligt og iihh så ulovligt, hvilket det ikke er :)

Hvem siger det er ulovligt ? Ja, der bliver advaret (ja kun advaret) om at du kan få lukket din Adsense konto. Det var jo ikke lige det der fremgik af Mohammeds opslag.

Det er vel ikke anderledes end med f.eks. aktiver / obligationer. Hvis du vil passe på dine penge, så skal du nok ikke købe aktiver vel ?
Det er jo netop i situationer som disse hvor folk har købt aktier (Mohammeds bog), hvor de ikke blev oplyst om risikioen at de tabte hele skidtet (De troede de aktier de købte var lige så sikre som f.eks. obligationer)

Jeg er ihvertfald ikke i tvivl om at man kan tjene gode penge med Mohammeds metode. Man skal bare være opmærksom på at det hurtigt kan gå den anden vej....

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 14:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:
Jeg siger ikke i siger det ikke virker, jeg siger i siger det farligt og iihh så ulovligt, hvilket det ikke er :)

Hvem siger det er ulovligt ? Ja, der bliver advaret (ja kun advaret) om at du kan få lukket din Adsense konto. Det var jo ikke lige det der fremgik af Mohammeds opslag.

Det er vel ikke anderledes end med f.eks. aktier / obligationer. Hvis du vil passe på dine penge, så skal du nok ikke købe aktiver vel ?
Det er jo netop i situationer som disse hvor folk har købt aktier (Mohammeds bog), hvor de ikke blev oplyst om risikioen at de tabte hele skidtet (De troede de aktier de købte var lige så sikre som f.eks. obligationer)

Jeg er ihvertfald ikke i tvivl om at man kan tjene gode penge med Mohammeds metode. Man skal bare være opmærksom på at det hurtigt kan gå den anden vej....

Side 12 ud af 19 (183 indlæg)