|
kan man et sted finde ud af HVem der søger efter ens søge ord? |
Er der ingen SEO eksperter der ved det? deMiB hvor er du ?
eller Marcel Fursted fra refocus? alle dem som man hører om ?
Debat
|
kan man et sted finde ud af HVem der søger efter ens søge ord? |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
|
Er der ingen SEO eksperter der ved det? deMiB hvor er du ? |
|
Det kan være du har bedre held med at få svar på dit spørgsmål, hvis du poster det i en mere relevant kategori ;-)
MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Bruger selv Yahoo's Overture, med det kan du se hvor mange der har søgt på et bestemt søgeord, i den sidste måned... Du kan dog ikke se HVEM der har søgt på efterskole. Men det kan være en af søgemaskine guruerne ved det ;) |
Se mere på http://www.umagestudio.dk
|
"JA JA JA JA-ja, nu kommer jeg... Du ser jeg iler" Aheem... Nå, men du kan på AdWords se hvor mange visninger du har fået - det gør det naturligvis ikke til et faktuelt tal overhovedet, da visninger har meget med dit loft, klikpris og en række andre faktorer at gøre... Et værktøj jeg bruger til at danne mig et lynhurtigt overblik over de forskellige søgemaskiner er dette, som varmt kan anbefales. Husk at vælge det rigtige land hver gang du foretager en ny søgning |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
|
nu da jeg ser hvad jeg selv har skrevet har jeg fået sagt det heeelt forkert, og undskyld vidste ikke hvor jeg skulle lægge de ikategori. |