Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modeportal Feedback & Søger partner til projektet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Det skal startes med at siges at hjemmesiden lige nu kun er online, for at få noget feedback og det bare er en test side, så det vil sige jeg har "oprettet"  nogle tilfældige webshops, for at få et indblik i hvordan det vil se ud visuelt og hvis siden var live.

Siden skal gøre det brugervenligt for den almene bruger at finde de webshops de søger. Det skal være let at finde nyheder om mode, finde de mode blogs der kunne være spændende eller finde mode outlets rundt omkring i landet. Det er i meget korte træk ideen bag.

Vil gerne høre hvad i mener om designet?, om hjemmesiden har en forretningschance? og ellers bare ideen bag det hele.

Udover det, søger jeg en partner til projektet. Der ved hvordan mode portalen skal tackles, og hvordan vi får ført den til succes. Hvis du mener du har det, så må du meget gerne skrive og så kan vi tage en snak.

siden: www.modeindeks.dk/shops

Mvh

Thomas

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 12:39

Der er ingen der har noget feedback til siden :) ?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 22:15

Søger stadig feedback og en partner :)

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 12:24

Hej,

Visuelt har jeg ikke så meget at sige. Den er flot. Design og især baggrundsbilleder henvender sig jo til kvinder, hvorfor det nok ikke er en side, som mænd kunne finde på at bruge. Men det er nok også bedre, at du finder en lidt mere snæver målgruppe.

Menuen i toppen så jeg gerne, at der skete et eller andet med. Det er ved nogen af baggrundsbillederne svært at læse, hvad der står, hvilket skaber et lidt rodet look. Men det er bare min mening :-)

Hvad tænker du selv omkring forretningsidéen? Hvordan vil du tjene penge, og hvordan vil du komme igang?

Mvh Lasse

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 00:57

Bump lige tråden, efter et stykke tid dog. Er stadig interesseret i at finde en partner til projektet. Der kan hjælpe med at få projektet på benene og helst har erfaring.

Mvh Thomas

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 01:09

Hvad forventer du af en partner? Hvis du udspecificerer det noget mere, så er det nemmere for folk at henvende sig.

M.h.t. Feedback, så er den øverste menu lidt svær at læse.

"sorteringsboksen" i siden, synes jeg på en eller anden måde, skiller sig meget ud i designet, i forhold til resten af siden, og jeg synes den er langsom til at følge med en når man bladrer, hvis det giver mening? Jeg ved ikke om det skyldes min computer dog. Jeg tror også der er en fejl med måden baggrunden skifter på.

Jeg har siden åben i en ny fane, og når jeg skifter imellem denne post, og siden, så er baggrunden lige hvis i 1-2 sekunder, og så kommer der baggrund på igen.

Ellers så synes jeg at siden er rigtigt rigtigt flot, og passer til konceptet :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 01:20

Jeg forventer en partner der ved hvordan man kan tjene penge på det koncept jeg har lavet og ved hvordan vi bedst muligt får bygget det op så det kan blive succesfuldt i fremtiden. Jeg har selv en masse idéer til hvordan jeg syntes de bedste muligheder er på konceptet.

Søger en der brænder for iværksætteri og hvis personen blev partner med mig, har det der skal til for at få det op og køre, her snakker vi både tid, motivation, erfaring etc.

Har generelt det svært ved at beskrive hvordan den perfekte partner vil være, men det finder man vel ud af efter nogle samtaler og evt nogle møder.

Mange tak for de gode tips vil prøve at se om jeg kan optimere siden lidt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 06:51

Konceptet er jo ikke nyt - Dansk Mode og Tekstil har jo i forvejen lavet en samarbejdsaftale med Look4Fashion - https://www.look4fashion.dk - om en modeportal hvor brancheforeningens medlemmer samles.

Umiddelbart tror jeg du vil løbe panden mod muren hvis du håber på at kunne lave indtjening på forretningerne. Jeg tror personligt du vil have nemmere ved at forsøge at tjene på de besøgende på websitet.

På den anden side kan jeg selvfølgelig have misforstået dit forretningskoncept - du har ikke fortalt endnu hvordan du gerne vil tjene penge på sitet.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 13:26

danstorm:

Konceptet er jo ikke nyt - Dansk Mode og Tekstil har jo i forvejen lavet en samarbejdsaftale med Look4Fashion - https://www.look4fashion.dk - om en modeportal hvor brancheforeningens medlemmer samles.

Nej, har heller ikke påstået af konceptet skulle være nyt. Kender godt til Look4Fashion, men syntes simpelthen deres side er outdated og det lader ikke til de har opdateret deres shops i mange måneder hvis ikke år. Har også tænkt mig at forretningsmodellen skal være anderledes i forhold til hvordan Look4Fashion får deres indtjening.

Den bedste mulighed jeg ser mit site skal tjene penge, var ved at lave unikke aftaler med webshops og så få en andel af dem, man relinker der køber i deres shop.

Hvad mener du med det er nemmere at forsøge at tjene på de besøgende på websitet?

Tak for inputtet.

Mvh Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 13:33

perssson:
Nej, har heller ikke påstået af konceptet skulle være nyt. Kender godt til Look4Fashion, men syntes simpelthen deres side er outdated og det lader ikke til de har opdateret deres shops i mange måneder hvis ikke år. Har også tænkt mig at forretningsmodellen skal være anderledes i forhold til hvordan Look4Fashion får deres indtjening.

Det var også mere for at fortælle dig at det nok ikke blev nemt, men de eksisterende aftaler.

perssson:
Den bedste mulighed jeg ser mit site skal tjene penge, var ved at lave unikke aftaler med webshops og så få en andel af dem, man relinker der køber i deres shop.

Så det er bare et affiliate site?

perssson:
Hvad mener du med det er nemmere at forsøge at tjene på de besøgende på websitet?

Jeg har ikke lige idéen - så havde jeg selv forsøgt at tjene penge på det ;-) Men jeg tror at det bliver svært at hive penge ud af webshop-ejerne; de bombarderes med tilbud fra lignende portaler/websites hver dag,

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)