Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjmærker søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra hvidovre
Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg arbejder på en ide hvor jeg skal åbne en webshop hvor der bliver solgt tøj, dog med et lille twist.

Jeg har bare et lille problem, jeg aner ikke hvordan jeg kommer i kontakt med de forskellige tøjmærker og hvordan man kan komme til at sælge deres tøj. 

Hvis der er nogen der kan hjælpe med at komme i kontakt med forskellige tøjmærker eller bare fortælle hvordan man gør, kunne det være perfekt.

På forhånd tak.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 22:05

Hej DFarganis.

Hvornår havde du tænkt dig at åbne denne webshop? og hvilket slags tøj ville forhandle på din hjemmeside?

Mvh

Kasper Pedersen

Fra hvidovre
Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:08

Jeg vil gerne have den oppe og køre inde for de næste 3-6 måneder.

Jeg tænker mest på tøj til mænd og kvinder i alderen 15-30 år og gerne nogle mærker folk kender

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 23:02

Jeg tror det ville være svært for dig, at forhandle med populærere tøjmærker i starten.
Mange "kendte" tøjmærker lader ikke hvem som helst med deres tøj. Der er mange faktorer der spiller ind her, som f.eks. prisfastsættelsen.

Jeg tror det ville være lettest for dig, at finde noget tøj, som måske ikke alle folk kender.
Der er mange "ikke kendte" mærker, som leder efter forhandlere. Så hvis du kunne finde noget fedt tøj, som måske ikke er så kendt, så er jeg sikker på folk ville lade dig forhandle med deres mærker.

Men der er selvfølgelig ingen der siger, at du ikke kan spørge de lidt kendte mærker alligevel.
Jeg tror bare først de vil vide, at du forhandler deres mærker ordenligt, hvilket er svært for en ny webshop.
Hvis du skal have kontakt til de lidt større mærker, tror jeg du skal have fat i nogle trade agenter, som har forbindelser til mange mærker og forhandlere.

Mvh

Kasper 

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 468
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 03:14

Jeg kan tilbyde dropshipping indenfor frida clothing ;)

Send pb for mere info ;)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)