Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsplan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en der kan hjælpe mig med at skrive en forretningsplan for en af mine projekter.

Jeg håber at det kan lade sig føre for mellem 2.500 - 3000 kr. excl. moms.

Skriv tilbage hvis du kan hjælpe.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 22:34

Hej Comito

Du kan inde på http://www.startvaekst.dk/Forretningsplan læse lidt om forretningsplan, og der ligger en skabelon som du kan anvende. Derved har du et godt fundament, og se hvad du måske bør være opmærksom på.

(Det koster jo gratis, bortset fra det tid du skal bruge)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:42

Hej Comito,

At lave en forretningsplan er for din egen skyld. At skrive den er en proces, der skal belyse flere sider af ideen, end de sider du måske lige nu har set og fundet attraktive... Jovist kan du måske hyre nogle til det, men det er dig der skal lave hele arbejdet og besvare de spørgsmål planen stiller. Hvis du ikke har prøvet at lave en forretningsplan før, så kan dette måske hjælpe dig: http://www.startvaekst.dk/Forretningsplan - Så gi dig tiden til at skrive den. Og husk, at det du skriver i starten måske er forældet til slut, da du i processen har fået vendt og drejet din idé til noget lidt andet en du oprindeligt havde tænkt på.

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:43

Ja, så fik vi vist lige det link på plads :) ... sådan går det når man er for langsom på tasterne

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:20

Comito.dk:

Jeg søger en der kan hjælpe mig med at skrive en forretningsplan for en af mine projekter.

Jeg håber at det kan lade sig føre for mellem 2.500 - 3000 kr. excl. moms.

Jeg brugte vel et sted i omegnen af 100 timer på at skrive min sidste forretningsplan inkl. research. Og jeg tror ikke at det er helt unormalt, så hvis én vil gøre det for det beløb, vil jeg have vedkommende i tankerne næste gang jeg skal skrive forretningsplan Cool

Men for det beløb kan man måske få en tekstforfatter til at kigge teksten efter i sømmene, og det er sikkert heller ikke en dårlig ide. Det overvejede jeg faktisk for lige at give bp'en det sidste touch.

mvh Carsten

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:21
Hej Som tidligere nævnt er en forretningsplan primært et værktøj til dig selv- og naturligvis også til evt. investorer eller partnere. Jeg har selv lige brugt ca. 6 md. på at skrive en forretningsplan – ikke verdens sjoveste ting, men det giver bestemt et godt værktøj. Jeg har selv brugt mange sparringspartnere og dette kan gøre processen noget nemmere og hurtigere. God fornøjelse
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)