Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense, køb bogen med Amino-rabat

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Christoffer Tornbjerg:
Mohammed, folk efterspørger tal/info historier fra dig / om dig :-)

Intet andet.

Trådstarter, der er Plus-medlem, har oprettet et tilbud i "jeg har et godt tilbud til dig" helt efter reglerne.

Det er helt iorden at debattere tilbuddet i tråden, men det er altså skudt forbi når I begynder at spørge til trådstartes indtægter generelt.

Venligst hold debatten til emnet, dette gælder både for spørgerne, men også for trådstarter - tråden bliver låst eller slettet hvis der kommer en masse, for tilbuddet, irrelevante indlæg/støj i tråden.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Til trådstarter

Jeg har rettet overskriften, så den passer til tilbuds-kategorien.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Niels Henriksen:

Jeg har bare ét spørgsmål: Hvor kan man købe bogen til 5.000 kr?

På bogens hjemmeside som meget snart er færdig. Hvis du har lyst til at købe bogen for 5000 kr. kan jeg da lige sende dig køb's-linket i en PM. Det ville gøre mig meget glad. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus K:

Kan man overhoved lave en konto på AdSense nå man er 14 år gammel Mohammed? Og hvad skal man egentlig bruge hurtige penge til som 14 årig?

Det med alderen kan du læse om her: http://support.google.com/adsense/bin/answer.py?hl=en&answer=14230

Med al respekt.. det kommer ikke dig ved hvad jeg skal bruge hurtige penge til som 14 årig. Min sag, ikke din.

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 23:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super flot! Og bogen vækker min interesse mere end gennemsnitligt. :)

Skulle jeg tage mine kritiske briller på, så er det interessante her dog principielt ikke din indtjening, men dit overskud. Uden at afsløre bogens indhold som sådan, kan du så fortælle lidt om, om de kr. 20.000,- er reelt overskud, eller "blot" omsætning? Og hvis det er et omsætningstal, hvad er så det reelle overskud?

Derudover så ønsker jeg dig held og lykke med dit ebogs-projekt. :)

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 00:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

michaelbang.com:

Super flot! Og bogen vækker min interesse mere end gennemsnitligt. :)

Skulle jeg tage mine kritiske briller på, så er det interessante her dog principielt ikke din indtjening, men dit overskud. Uden at afsløre bogens indhold som sådan, kan du så fortælle lidt om, om de kr. 20.000,- er reelt overskud, eller "blot" omsætning? Og hvis det er et omsætningstal, hvad er så det reelle overskud?

Derudover så ønsker jeg dig held og lykke med dit ebogs-projekt. :)

Endelig en positiv Amino vi har her, hvor er det dejligt! Sandt nok, de 20.000 er ikke overskud, men omsætning. Man bestemmer selvfølgelig selv hvor meget man vil skyde i det. :)

Og tusind tak :)

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 00:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt ok, at du ikke vil ud med dit overskud. Forståeligt. :)

For god ordens skyld, og det her skriver jeg i den bedste mening, så bør bogens titel dog nok ændres til noget a la "Sådan omsætter jeg for kr. 20.000,- om måneden med AdSense" eller "Sådan tjener jeg kr. X om måneden på AdSense", hvor X så udgør dit reelle overskud - ikke omsætning.

Tjener = fortjeneste = overskud. Men de kr. 20.000,- er din omsætning, og der er (formentlig) en ikke uvæsentlig forskel mellem din omsætning og dit overskud, når du køber dig til trafik. Så lige nu lover bogen muligvis en smule mere end den kan holde. :)

Men den lyder stadig interessant - bare endnu mere, hvis de reelle tal kom på bordet. :)

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Også hatten af herfra.

Flot gået og bliv endelig ved så kan det kun blive godt om nogen år.

Tror desværre ikke du får solgt så mange til 2500.

Tænker 500 eller der omkring hvis der skal noget tryk på.

Du skal tænke på de andre som har lavet lign bøger, tror det passer bedre, med det du lover og den pris kan du nok godt få lidt problemer som ovennævnte også hentyder til med omsætning, den er næsten ligegyldig hvis du bruger 19.995 på adwords og facebook pr mrd.

I disse tider skal man passe på sit navn er der først skrevet dårlig ting på nettet, er det svært.

Keep on fighting champ

Ja eller 399,- meget bedre at sælge 1000 af dem end 3 til 2500
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 00:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt følge dig. Jeg ser hvad der sker nu, og ellers må jeg lige tænke over det. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 00:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

michaelbang.com:

Det er helt ok, at du ikke vil ud med dit overskud. Forståeligt. :)

For god ordens skyld, og det her skriver jeg i den bedste mening, så bør bogens titel dog nok ændres til noget a la "Sådan omsætter jeg for kr. 20.000,- om måneden med AdSense" eller "Sådan tjener jeg kr. X om måneden på AdSense", hvor X så udgør dit reelle overskud - ikke omsætning.

Tjener = fortjeneste = overskud. Men de kr. 20.000,- er din omsætning, og der er (formentlig) en ikke uvæsentlig forskel mellem din omsætning og dit overskud, når du køber dig til trafik. Så lige nu lover bogen muligvis en smule mere end den kan holde. :)

Men den lyder stadig interessant - bare endnu mere, hvis de reelle tal kom på bordet. :)

Michael, jeg har sendt dig en privat besked :)

De bedste hilsner

Mohammed

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)