Jeg vil gerne hvis du vil give mig et råd eller 2 hvad der er galt, siden folk ikke køber ?
Da du kun har 4 produkter i webshoppen, mener jeg ikke, at der er nogen grund til at have en dropdown menu med 4 kategorier og 1 produkt i hver kategori.
Hvad med at droppe dropdownmenuen, og så have alle 4 kategorierne + "Hjem" stående i topmenuen?
Jeg ville også ændre dit favicon fra en indkøbskurv til noget andet.
Der er ingen grund til at have login eller oprette ny konto i toppen af siden. Brug hellere pladsen til at lave din indkøbskurv større og mere synlig. Ændr også "Emner" til "Varer" eller "Produkter". Overvej også at at lave din header lidt mindre i højden.
Når man har lagt et produkt i indkøbskurven sker der ikke rigtig noget. Vil du gerne have, at kunden skal købe nogle flere produkter? Så vis nogle relaterede produkter. Vil du gerne have dem til at bestille med det samme, eller køber kunderne i gennemsnit 1 produkt, så viderefør dem direkte til indkøbskurven, når de har lagt et produkt i kurven.
Lav din "Om os" side bedre. Skriv hvorfor du har valgt at starte webshoppen, hvad din ambitioner er, og hvorfor du brænder for webshoppen. Smid evt. også et billede ind eller lav en video.
Brug evt. dit banner på forsiden til godt tilbud til kunden. Og gør banneret klikbart. Der er ingen grund til at have feltet "Tilbud" i footeren, hvis der ikke er nogle tilbud.
Lav det mere synligt, at man kan tilmelde sig dit nyhedsbrev. Det ser ud til, at man skal oprette en konto for at tilmelde sig nyhedsbrevet... Lav et felt til navn og e-mail adresse og giv kunden mulighed for at tilmelde sig nyhedsbrevet på alle siderne. Og giv kunden en grund til at tilmelde sig nyhedsbrevet. Får han/hun gode tilbud, gratis gavekort, deltager i en konkurrence eller noget helt andet?
I indkøbskurven. "Hvad ønsker du at lave nu?" - her gør du kunden i tvivl. Hvad hvis man ikke har en kupon kode eller gavekort, kan man så ikke købe? Nogle vil sikkert gå ind på Google og søge efter kuponkoder. Lav heller en kort tekst, der siger "Ønsker du et bruge en kuponkode eller gavekort?" Og hvis man klikker på checkboksen, så kan der komme et felt frem, hvor man kan indtaste sit gavekort eller kuponkode.
Få styr på dit checkout. Der er alt for mange sider kunden skal igennem, og du spørger om alt for mange ting. Hvad skal du bruge telefonnummer til? Hvem bruge fax længere? Sender du til hele verden? Hvorfor skal man vælge region?
Jeg valgte Færøerne, som land og får denne besked frem: Advarsel: Der er ingen leverings muligheder tilstede. Venligst kontakt os for assistance!
Når man skal til at betale kommer man ind på Ewires hjemmeside. Jeg ville aldrig bestille herfra medmindre, at jeg stolede 100% på webshoppen, eller hvis det var en stor og anerkendt webshop. Du kan også risikere at miste kunden her, da man kan trykke på "Support", "Priser", "Om Ewire", deres betingelser og e-mail adresse.
Hvis du er seriøs med din webshop, så få en aftale NETS og/eller Euroline.