Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

optimere min klik procent på min webshop!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Jeg har en webshop, hvor jeg egentligt har mange besøgende, og folk kigger rundt på de produkter jeg har..
Jeg har dog et lille problem, der er kun få der ender med at køb,  men hvad skræmmer dem? :/

Jeg vil gerne hvis du vil give mig et råd eller 2 hvad der er galt, siden folk ikke køber ?

Hilsen
morten

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Schafflund
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Blue3w.com Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg ved ikke om paypal bliver brugt meget i danmark, men da vi engang tilfoejede paypal (express payment) til en kundewebshop, solgte han ca. 20% mere. Grunden er at folk tit ikke har lyst at udfylde et formular, for at kunne koebe noget. Hvis du integrerer paypal (paa den maade at man kan vaelge et produkt og betale med paypal direkte, uden at udfylde noget) paa din side, tror jeg nok at det vil hjaelpe lidt.

Mvh Soraya de Vries

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Et hurtig test af dit site giver mig følgende:

- Anonym kurv (jeg ledte efter den efter at have lagt et produkt i kurven - læs eventuelt "don't make me think")

- Checkout alt for lang (du har behov for et onestepcheckout lign. system)


Blot et par hurtige fif herfra, derudover mener jeg at gul/orange læg i kurv knapper konvertere bedre (se evt. Nelly.com) 

God weekend!


Mvh Martin

Højdan 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Helt sikkert en nemmere checkout vil være en fordel - må arbejde på at finde et modul til opencart til dette :-)
Og have fremhævet min kurv ;)

Tak for rådet :-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ja, jeg vil også mene at kurven er for anonym. Derudover er der et problem med billederne (se forsidebilledet), når man gør vinduet mindre (f.eks. hvis man tilgår hjemmesiden fra en mobil enhed). Billedet trækker sig sammen, og får det til at se uprofessionelt ud.

Udover det, synes jeg at du har en ellers flot shop, og et godt fundament. Så er det jo bare et spørgsmål om at få optimeret siden. Har du opsat "Tunnel visualization" i Google Analytics? I så fald vil jeg anbefale at du prøver at undersøge, hvor i processen dine besøgende falder fra.

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at kigge på checkout delen, kan bare ikke rigtig finde det i backend delen, men dukker nok op :-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Johansen:

Jeg vil gerne hvis du vil give mig et råd eller 2 hvad der er galt, siden folk ikke køber ?

Da du kun har 4 produkter i webshoppen, mener jeg ikke, at der er nogen grund til at have en dropdown menu med 4 kategorier og 1 produkt i hver kategori.

Hvad med at droppe dropdownmenuen, og så have alle 4 kategorierne + "Hjem" stående i topmenuen?

Jeg ville også ændre dit favicon fra en indkøbskurv til noget andet.

Der er ingen grund til at have login eller oprette ny konto i toppen af siden. Brug hellere pladsen til at lave din indkøbskurv større og mere synlig. Ændr også "Emner" til "Varer" eller "Produkter". Overvej også at at lave din header lidt mindre i højden.

Når man har lagt et produkt i indkøbskurven sker der ikke rigtig noget. Vil du gerne have, at kunden skal købe nogle flere produkter? Så vis nogle relaterede produkter. Vil du gerne have dem til at bestille med det samme, eller køber kunderne i gennemsnit 1 produkt, så viderefør dem direkte til indkøbskurven, når de har lagt et produkt i kurven.

Lav din "Om os" side bedre. Skriv hvorfor du har valgt at starte webshoppen, hvad din ambitioner er, og hvorfor du brænder for webshoppen. Smid evt. også et billede ind eller lav en video. 

Brug evt. dit banner på forsiden til godt tilbud til kunden. Og gør banneret klikbart. Der er ingen grund til at have feltet "Tilbud" i footeren, hvis der ikke er nogle tilbud.

Lav det mere synligt, at man kan tilmelde sig dit nyhedsbrev. Det ser ud til, at man skal oprette en konto for at tilmelde sig nyhedsbrevet... Lav et felt til navn og e-mail adresse og giv kunden mulighed for at tilmelde sig nyhedsbrevet på alle siderne. Og giv kunden en grund til at tilmelde sig nyhedsbrevet. Får han/hun gode tilbud, gratis gavekort, deltager i en konkurrence eller noget helt andet?

I indkøbskurven. "Hvad ønsker du at lave nu?" - her gør du kunden i tvivl. Hvad hvis man ikke har en kupon kode eller gavekort, kan man så ikke købe? Nogle vil sikkert gå ind på Google og søge efter kuponkoder. Lav heller en kort tekst, der siger "Ønsker du et bruge en kuponkode eller gavekort?" Og hvis man klikker på checkboksen, så kan der komme et felt frem, hvor man kan indtaste sit gavekort eller kuponkode.

Få styr på dit checkout. Der er alt for mange sider kunden skal igennem, og du spørger om alt for mange ting. Hvad skal du bruge telefonnummer til? Hvem bruge fax længere? Sender du til hele verden? Hvorfor skal man vælge region?

Jeg valgte Færøerne, som land og får denne besked frem: Advarsel: Der er ingen leverings muligheder tilstede. Venligst kontakt os for assistance!

Når man skal til at betale kommer man ind på Ewires hjemmeside. Jeg ville aldrig bestille herfra medmindre, at jeg stolede 100% på webshoppen, eller hvis det var en stor og anerkendt webshop. Du kan også risikere at miste kunden her, da man kan trykke på "Support", "Priser", "Om Ewire", deres betingelser og e-mail adresse.

Hvis du er seriøs med din webshop, så få en aftale NETS og/eller Euroline. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

gør din kurv meget mere synlig, den er svær og se

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jan :)

Tak for din lange respons - der var noget at tænke over.

Problemet er at shoppen er lavet i opencart, dog overvejer jeg at udvikle en ny i prestashop, hvad siger du til dette ?

Synes opencart er lidt for mangel fuld:)

Mht til de ting du skriver er problemet jeg ikke selv kan rette det, da jeg ikke har nogen erfaring med php :( desværre.

Men tak :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Johansen:

Problemet er at shoppen er lavet i opencart, dog overvejer jeg at udvikle en ny i prestashop, hvad siger du til dette ?

Synes opencart er lidt for mangel fuld:)

Nu har jeg ingen erfaringer med Opencart, men jeg kan se, at det er open source. Det vil sige, at alting er muligt, hvis du har kompetencerne eller pengene.

Jeg bruger selv Magento til min webshop og er fuldt ud tilfreds med det. Det tager lidt tid at sætte sig ind i det, da der er rigtig mange funktioner, men derefter spiller det også bare.

Morten Johansen:

Mht til de ting du skriver er problemet jeg ikke selv kan rette det, da jeg ikke har nogen erfaring med php :( desværre. 

Det er ikke alle rettelser, der kræver viden om PHP. Nogen af rettelserne kan du lave ved at gå ind i kildekoden og rette i HTML/CSS koden. Hvis du ikke kan finde ud af det selv, bliver du nød til at lære det, betale en til at lave det eller droppe det.

Jeg har brugt en del tid på at lære meget selv, så jeg selv kan gå ind og lave smårettelser, men resten overlader jeg til 1902 Software.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)