Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhost.... I guder...

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Kasper Braun:
DDoS er desværre også noget man ikke slipper let for. NemID har været nede over mange omgange de seneste par uger netop pga. dette

var vist mere et DOS og ikke et DDOS, så vidt jeg har læst mig frem til var det en 15 årig scriptkiddie der lagde systemet ned. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:
I valgte at bestikke ham med en pro server mod at han ændrede sin anmeldelse fra 1 stjerne til 5, længere er den ikke.

Løgn og latin. Vi har løst hans problem og efterfølgende sagt kunden, at hvis han føler det er i orden nu, håber vi at han vil opdatere sin anmeldelse - ligesom vi gør til alle andre. Antallet af tp-stjerner og teksten er 100% hans valg, ligesom alle andre der har skrevet til/om os. Det er ikke den måde, vi driver virksomhed på!

Jeg hverken kan eller vil udtale mig om andre udbydere end Meebox, og det er her jeg lægger al min energi. Jeg forholder mig til hvad vi oplevede. Vi er tit "i ilden" herinde, fordi vi har rigtig mange kunder fra Amino - og det er ok - så må vi tage den derfra. Men lad være med at hælde fantasi-benzin på, det gavner ingen. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05

Søren.Pedersen:

Webhosting.dk har deres egen profil herinde, er ret sikker på at hvis de har noget at sige kan de skrive selv.

Så har ikke noget som helst med Webhosting.dk at gøre? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hold nu kæft, jeg har rigtig rørt i suppen med mit indlæg, he he - som i det store hele overhovedet ikke handlede om, hvad den her tråd nu har udviklet sig til... Må ærligt indrømme, at det føles lidt forkert at have startet et sådan indlæg, som nu er endt i intet andet end mudderkast mellem forskellige parter...

Er det muligt at lukke denne tråd nu, gider ikke rigtig lægge ansigt til det her, når meningen var en helt anden  Wink

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:12

Sådan ender mange tråde desværre - specielt tråde omkring hosting og webshops ender i ragnarok.

Det er et pinligt dalende niveau, der absolut ikke gør noget som helst godt for hverken iværksætteri eller Amino i øvrigt.

Der er et enormt behov for selvjustits og at niveauet i det hele taget løftes.

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:16

Patrick - Meebox:
Tak for Hosting101-guiden. Vi startede altså ikke i går, Lucas. Vi er udmærket klar over det her og har gjort det stort set altid. :-)

Arrogant, men okay. Sådan kan folk lide Meebox.

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:33

dropit:
Arrogant, men okay. Sådan kan folk lide Meebox.

Det var da ikke arrogant  , personligt syntes jeg det var et meget sobert svar

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:00

Hver gang et navn givet firma bliver hængt ud på amino bliver tråden slettet hvordan kan det være meebox er en undtagelse ?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:29

jonas33:

Hver gang et navn givet firma bliver hængt ud på amino bliver tråden slettet hvordan kan det være meebox er en undtagelse ?

Tråden er, så vidt jeg ved, ikke anmeldt. Den fik lynhurtigt modereret overskriften af en Amino Superbruger.

Patrick og Anders er aktiv i mange debattråde om hosting, og Patrick svarede hurtigt i tråden. Han håndterede således kundekritik.

Vi er kun en lille håndfuld moderatorer på Amino, og vi sidder altså ikke og støvsuger alle debattråde for at moderer dem. :-)

Hvis vi falder over en debattråd, eller vi bliver gjort opmærksom på den via en anmeldelse, så ser vi på den.

Ingen tvivl om, at der er nogle debat-emner, som har det med at støje lidt mere end andre. Hosting, webdesign og billige webtekster er nogle af dem. Men det gør jo ikke automatisk, at alle debattråde om de emner skal slettes. 

Der er masser af debattråde om de emner, som giver værdi.

Det er jo i høj grad op til debattørerne.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

John:

du glemte argumentet: Dårlig omtale er bedre end ingen omtale. citat: Simon Spies.

--

Alt i alt giver disse rygklapper/kritiker-tråde, der går over gevind, nok meebox flere kunder end de skræmmer væk.

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)