Sjov lille spil i har lavet der.
Jeg tror det er sådan et spil som nok skal sprede sig lidt mellem tog folket.
Der er dog nogle enkelte ting jeg syntes i bør overveje, at rette lidt.
1) I venstre menu, gør det muligt at trykke på teksterne, og ikke kun de grønne pile.
2) De 4 iconer med Tog, Afgange, Baneafgifter, Personale, gør det muligt at klikke på dem, for hurtigt at komme til deres undersider, jeg har nu taget mig selv i at klikke på dem et hav af gange hvor jeg gerne ville ind og se mine toge, eller da jeg skulle købe personale til tog nr 2.
3) Den bar som viser hvor langt toget er nået, få den lavet sådan at den flytter sig automatisk, så man ikke skal sidde og klikke F5 konstant. Kan se i kører JQuery, så det burde ikke tage så forfærdentligt længe at rette det til.
En anden lille ting som jeg undrede mig over, var at mit tog kører fra roskilde, der fra kunne jeg køre til vordingborg på lidt over 1 time, men århus, ville tage mig godt 11 timer. Det kan godt være jeg har glemt alt om geografi fra skolen, men der er så hut jeg visker, ikke 10 tage så langt til århus som vordingborg fra roskilde :D Så måske i skulle tage et kig på tiden det tager at køre mellem stationerne.
En sidste ting jeg tænkte. Har du fået lov at DSB og andre at bruge billeder af togene? det gør spillet lidt federe ja, men har i lov at bruge dem? Bare så DSB ikke kommer efter jer med et kæmpe sagsanlæg :( Det ville i helt sikkert ikke syntes om.
Men ellers keep up the good work.