Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PrestaShop eller Magento? Hvad er nemmest, at sætte sig ind i.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hopper med på vognen og anbefaler PrestaShop.

Det er nemt at sætte sig ind i og så spiller det bare :)

Derudover er det også relativt nemt at integrerer det med andre systemer såsom regnskabsprogammer, fragt osv.

Mvh
Andreas

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 11:15

Hej 

Du skriver at du også gerne vil have anbefalet andre webshop muligheder og det vil jeg gøre. 

SmartWeb er et sikkert og billigt valg. Du kan få en opstarts webshop med alt det grundlæggende for 299 kr./mrd. Gratis support, gratis oprettelse. Der er PayPal med i pakken og ellers kan du købe et betalingsmondul til Nets (Dankort, Visakort m.m.) for 139 kr./mrd. Det er jo ikke meget mere end hvad et mobil abonnement koster.

Man kan ikke selv kode i systemet, men hvis man har ønsker som ikke allerede eksisterer, så ved jeg at SmartWeb teamet står klar til at lave det til en. Du står selv for at sætte logo, banner og produkter mv. op. PÅ den måde lære du også selv hurtigt systemet at kende, så du selv til enhver tid kan rette det du vil. Systemet er optimeret til Google, så du har en reel chance for at komme til tops på Google. 

De har danske manualer der er nemme at forstå og hjælpe videoer som du kan se her: http://www.smartweb.dk/kundeservice/

Læs på Trustpilot hvad smartwebbrugerne skriver om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Start evt. med at prøve en gratis demo i 30 dage på: http://www.smartweb.dk/webshop/

Held og lykke med din webshop - uanset hvad du vælger!

Mvh. Maibritt 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:20

Der kommer så mange "fine" råd her - eller noget.

Bare at skrive Presta eller Magento uden begrundelse er nogenlunde som at holde en afstemning i en skoleklasse. Alle der kan lide Presta rækker fingeren op.

Er seriøst svar kan komme fra dem, der har prøvet begge platforme. Eller dem der har viden om, hvad der passer bedst til den enkelte opgave. Beklager, men hvis man ikke har viden om begge platforme, hvorfor så komme med et "sys-jeg"-svar, hvor der intet indhold er? En anbefaling med lidt begrundet indhold ville nok have lidt mere værdi.

Jeg har rodet både med Presta, Magento og en del andre platforme. Det nemme svar er naturligvis at Presta er så meget nemmere at finde ud af. Det mener jeg så ikke, en produktoprettelse i Magento er ganske enkel. Tilretninger og tilpasninger i de enkelte systemer - jamen der findes jo et hav af gratis plug-ins til begge. Og der findes vel stort set lige så mange udviklere, der kan klare begge platforme.

Jeg er faldet for Magento - hvilket måske også er en temperamentssag, men lige så meget grundet efterspørgslen fra nogle af vores største kunder. Der er hoppet på Magento-vognen efter mange og lange overvejelser.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 08:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu har jeg haft erfaringen med begge dele :-)

Jeg var rigtig glad for prestashop, det var forholdsvis nemt at gå til :-)

Men jeg må nok indrømme at magento har virkelig været nemmere i længden, og har givet mig en del muligheder, som jeg ikke har haft tidligere :-)

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

STRS:

Hej Amino'er :)

Emnet har sikkert været oppe før om hvem der er bedst osv., men nu vil jeg spørge, hvad der er nemmest at sætte sig ind i.

Har en del erfaring med WP og nu vil jeg gerne sætte mig ind i noget webshop system. Hvis nogle kan anbefale noget helt tredje, så skriv gerne.

Prestashop er helt klart nemmest at starte op med efter WP. PS indeholder en del færre funktioner end magento, men forstår du at udnytte Prestashop bedst muligt, vil du kunne få lige så meget ud af det som Magento.

Find det bedste Avis Tilbud på Avis-tilbud.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)