Wow! Jeg bliver da helt overvældet. Tak Anders, Mikala og Nicolaj for jeres kommentarer.
Jeg er glad for at budskabet når frem. Jeg lader det hele gå videre til teamet, jeg er sikker på at de bliver glade for at høre det!
Mikala, du har en pointe i det med at scrolle. Vores tanke er egentlig at jo længere du kommer ned ad siden skal du motiveres til at blive ved med at scrolle ned for at kigge. Vi håber på at vække din interesse jo længere du bevæger dig ned ad siden. Men din pointe er bestemt valid.
@nikolaj det lyder totalt fedt at du fik lyst til at bygge et sommerhus! Når du går i gang må du endelig pinge os på det, så skriver vi om dig på vores blog!
Din side ser rigtig flot og proff ud- jeg syntes at den virkede så tillidsfuld at jeg gerne vil se mere når du når længere frem i process :-)
Jeg har tilmeldt, jeg kunne nemlig også godt tænke mig at afprøve om du lige har fået bygget de xtra feat. på som jeg syntes mangler på nogle eksisterende - altså hvordan den snakker sammen på flere plan - der er jo flere muligheder end begrænsninger i den digitale verden !!!!
@Jens: Godt at høre. Jeg tror det er hq i domænenavnet der er lidt vores udfordring.
@Bo: Tak for din respons. Meget interessant at du ønsker at afprøve det, det er jeg glad for at høre! Vi vil meget gerne have din feedback når vi åbner systemet.