Vi arbejder for fuld drøn på et nyt produkt. Jeg vil gerne se om budskabet fra hjemmesiden kommer rigtigt frem til dig. Du har nemlig ikke siddet og stirret dig blind på den som jeg har.
Hvis du har 1 min. vil jeg bede dig besøge http://smartplanhq.dk og evt. give mig en kommentar på hvordan du forstår produktet?
Jeg synes at produktet forklares nemt og overskueligt, nu er jeg dog ikke i målgruppen så kan ikke sige om de får svar på alle de spm. og krav de har, men siden ser ihvertfald pæn og overskuelig ud i mit univers :-)
Klasse! Ideen er der sikkert alleredet :) Men evt er det ikke markedsført godt, jeg ved eksempel, mit eget arbejde ville dette kunne bruges. Det sammen med min søsters arbejde. Designet ser mere end professionelt og overskueligt ud (af det jeg kan se) :)
Tak @Mathias. Der er bestemt allerede andre der laver vagtplaner. De gør det bare ikke så enkelt og effektivt som vi mener vi kan gøre det. Er glad for at høre du kan se potentialet. Hvor arbejder I? Husk endelig at skrive jer på listen inde på siden så du hører om det når vi åbner. Vi vil meget gerne have jer ombord ;)
Lækkert layout, giver et professionelt indtryk. Forstår klart produktet som vagtplanlægning på den smarte måde i forhold til Excel.
Andre har kommenteret hjemmesidens navn; en løsning kunne være en klarere branding af hjemmesidenavnet på selve sitet, for dem af os der husker i billeder ;-D.
Ellers er den eneste "men" at man er nødt til at scrolle rimeligt langt ned for at nå igennem hele produktforklaringen, og godt kan miste overblikket en smule.
Havde ikke regnet med at skulle kommentere noget - bl.a. fordi jeg er på arbejde men det ser altså så godt ud at jeg bliver nød til at ønske tillykke. Virkelig overskueligt og letforståeligt - og så er bloggen interessant. Godt gået. Jeg håber I når målet til tiden. Jeg tror jeg vil bygge et sommerhus ...