Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket server hosting firma kan du anbefale?

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:47

Jeg benytter Internet123 og har kun gode erfaringer herfra.

Vh

ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik Rasmussen

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 13:48

Kasper Braun:

Jeg undskylder det tog så lang tid at svare.

Vi holder vores hovedside og kundedata fysisk adskilt af resten af vores servere (well, server lige nu, men der kommer flere senere), så hvis hovedsiden skulle gå ned, så er kundernes sider stadig oppe, og går en kundeserver ned kan vi altid gå ind og skrive om det på vores side.

At 2 servere i forskellige lokationer går ned på samme tid er meget usandsynligt.

Ydermere kan jeg også sige at vi arbejder på en ting der i fremtiden vil gøre det muligt for kunder at vælge mellem nogle forskellige fysiske lokationer i fremtiden - både indenfor og udenfor EU, og i den forbindelse vil der også komme bedre netværk.

Det fortæller stadig ikke hvorfor man vælger at placere serveren i USA, frem for et andet sted i europa - fint nok man ikke placere alt samme sted, men man kan vel gøre det inden for samme kontinent, hvis det alligevel er europæiske kunder man gerne vil have i starten, så vil en server i europa klart give mening. Hvis det er USA, så ville jeg tage en server et sted i USA.

Så det der undre mig er at man placere sin egen side i europa, men alle sine kunders sider i USA, det kan både være pga. prisen, da ting oftest er en del billigere der, men stadig de har sku nogle ret f**ked up love i USA, som gør at ens data måske ikke altid er så sikkert igen. Men det er self. op til jer hvor i placere data, syntes bare at '2 forskellige lokationer' lyder som en underlig begrundelse, især når det er US/EU man snakker om, og ikke UK/DE/NL/DK/FR. Selv der burde sandsynligheden være lille for at det gik ned.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Skrevet kl. 13:51

Lucas - Hosting4Real:

Kasper Braun:

Jeg undskylder det tog så lang tid at svare.

Vi holder vores hovedside og kundedata fysisk adskilt af resten af vores servere (well, server lige nu, men der kommer flere senere), så hvis hovedsiden skulle gå ned, så er kundernes sider stadig oppe, og går en kundeserver ned kan vi altid gå ind og skrive om det på vores side.

At 2 servere i forskellige lokationer går ned på samme tid er meget usandsynligt.

Ydermere kan jeg også sige at vi arbejder på en ting der i fremtiden vil gøre det muligt for kunder at vælge mellem nogle forskellige fysiske lokationer i fremtiden - både indenfor og udenfor EU, og i den forbindelse vil der også komme bedre netværk.

Det fortæller stadig ikke hvorfor man vælger at placere serveren i USA, frem for et andet sted i europa - fint nok man ikke placere alt samme sted, men man kan vel gøre det inden for samme kontinent, hvis det alligevel er europæiske kunder man gerne vil have i starten, så vil en server i europa klart give mening. Hvis det er USA, så ville jeg tage en server et sted i USA.

Så det der undre mig er at man placere sin egen side i europa, men alle sine kunders sider i USA, det kan både være pga. prisen, da ting oftest er en del billigere der, men stadig de har sku nogle ret f**ked up love i USA, som gør at ens data måske ikke altid er så sikkert igen. Men det er self. op til jer hvor i placere data, syntes bare at '2 forskellige lokationer' lyder som en underlig begrundelse, især når det er US/EU man snakker om, og ikke UK/DE/NL/DK/FR. Selv der burde sandsynligheden være lille for at det gik ned.

Det har haft noget at gøre med hvilke hostingudbydere vi havde gode erfaringer med. Den server hovedsiden er placeret på tilbyder ikke den type hosting vi skal bruge til vores kunder.

Vi arbejder dog på at gøre det muligt at have sin hjemmeside liggende i London.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:02

Hvis i mangler noget i EU, så kan i jo altid tage et kig på Interxion, TelecityGroup, Schuberg Philis, Equinix, Telehouse, Level3 - alle er dele af AMS-IX eller DE-CIX, burde være nok kvalitet til de fleste udbydere :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Skrevet kl. 14:03

Lucas - Hosting4Real:

Hvis i mangler noget i EU, så kan i jo altid tage et kig på Interxion, TelecityGroup, Schuberg Philis, Equinix, Telehouse, Level3 - alle er dele af AMS-IX eller DE-CIX, burde være nok kvalitet til de fleste udbydere :)

Vi har nogle i tankerne.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Nå drenge - har i efterhånden fået diskuteret færdigt, så jeg kan få min egen tråd tilbage?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Vi har servere hos Jay.net og mikjaer.com. Begge uden problemer og god oppetid
Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:48

De fleste firmaer har 99%+ oppetid