Jeg tror også der kommer fokus på det, at jeg så personligt syntes at cookie loven er lidt nedern er jo så min holdning, det er forståeligt at folk skal vide hvad data man gemmer om folk, og hvad der bliver indsamlet, men tja - tror det kommer til at tage noget tid før der bliver udviklet nogle smarte løsninger! Men ja dansk data under dansk lovgivning lyder som en god idé - dog har jeg servere i Holland (Jeg bor her, så jeg mener det er mest oplagt) - det gør selvfølgelig nogle siger fra, men i sidste ende - der er gode og dårlige ting, med hvor man placere sine ting, det må man tage med Men håber selv at der også kommer nogle regler, især ang. sikkerhed (krypteringsmæssigt) af ens data, fordi vi sender ofte meget data afsted om os, og det syntes jeg vi bør passe på, hvem der sidder og læser på halvvejen, og i den anden ende. Så helt sikkert at der vil komme fokus på det, lad os så håbe de tager nogle bestemmelser der både er gode, men også logiske! |
Jeg sælger intet og får desværre ingen provision. Men af alle de udbydere jeg har prøvet er unoeuro de bedste! Måske det afhænger af mange ting som jeg ikke har forstand på! Men en almindelig side som min uden de store krav - der er de en stabil leverandør;)
Lars