Indekseringen vil have problemer hvis harddisken er ved at stå af, den kræver en del læsning/skrivning fra den.
Jeg stoler ikke helt på OSX og deres opgraderinger, så derfor har jeg det med at geninstallere helt forfra når jeg opgraderer og installerer det på ny.
ja sorry har købt et apple produkt i mit liv ipod mega dårlig oplevelse at købe noget der er defekt for at finde ud af at der ingen hjælp er at hente nogen steder men nok om det .... vil give christoffer ret du kan finde en brugt bærbar i den blå for 500 kr ved godt det ikke hjælper på det nuværende problem men hvis alt andet fejler kunne det være en løsning
ser du vores indlæg som ligegyldige kan de da i det mindste bruges til at få dit indlæg til toppen
vil give christoffer ret du kan finde en brugt bærbar i den blå for 500 kr ved godt det ikke hjælper på det nuværende problem men hvis alt andet fejler kunne det være en løsning
Yes sir! - Det var der jeg ville hen med mit råd :-)
er det samme fremgangs måde, som når man booter og holder "alt+cmd+p+r" nede?
Er i gang med at tage backup nu... da lyden også pludselig røg :/
Jeg har ikke installationsdisken :/ - men har som sagt flere gange prøvet at geninstallere som på det screendump du sendte... Er det det samme? Eller er det bare en overskrivning?
Jeg tror kun den geninstallerer uden at formatere med den fremgangsmåde, så det er ikke helt det samme, og nok bare en overskrivning. Prøv om du kan formatere hele disken, slette den, og tilføje en disk igen.
Jeg har kun erfaring med Macbooks, og kender ikke lige til "alt+cmd+p+r".
Jeg ville købe en Mountain Lion disk (eller USB) i nærmeste Apple butik, eller låne fra en ven hvis du allerede har købt det, du vil blive spurgt om din Apple konto under installationen.