Kære Aminoer. Jeg har en 3 år gammel Imac (21,5) - og den er ved at dø! - Please help! :( Jeg kører med OS X 10.8.30 (Mountain Lion.) Jeg har kontaktet Apple support, men end ikke de kunne hjælpe... Jeg er DESPERAT! De synlige problemer er, at den er helt åndsvagt langsom.. Lige pludselig! - Jeg mindes ikke at have opdateret eller installeret noget det sidste stykke tid (Kun opdateret som problemløsning i forbindelse med dette.) Jeg har Launch Pad som aktivt hjørne. (Eller det havde jeg) når jeg kørte musen hen til det, så crashede det hele bare. - Det samme sker nu, når jeg via ikon åbner LP. Den indlæser ikonerne i LP ligesom dengang man havde ekstremt dårlig net forbindelse... Hvor den nærmest scanner dem ind, oppefra og ned. Den gør det bare med hele skærmen, både op og nedad. Og et skærmbillede tager omkring 10 min, hvor den fryser imens. Jeg kan intet gøre. Og jeg kan slet ikke bladre imellem siderne. Den er også meget lang tid om at starte op, i det hele taget. Den "scanning" laver den også hvis jeg via Safari går ind på "topsites" - Her stopper det bare ikke. Jeg kan ikke se videoer af nogen slags nogen steder. Og jeg har installeret, geninstalleret og opdateret Flashplayer. - Jeg har også ryddet cashe mm. Jeg kan ikke få lov til at se settings, ved højreklik på flash vinduer. Jeg har slettet 10 programmer - alle, der ikke var Apples. Jeg har masser af plads. Jeg har repareret disk og disk tilladelser. - Jeg har geninstalleret hele Mountain Lion. - Jeg tror jeg har prøvet alt - Men håber at jeg har overset noget! Google fortæller mig ingenting, og jeg er SÅ bange for at det snart er ude med den :'( Jeg har brug for hjælpe... Min computer er mit liv! KNUS |
Hvis jeg indstiller skærmopløsningen til 800x600 er den hurtigere til at indlæse Lp....