Synes faktisk idéen er meget god. Men måske skulle det starte lidt mindre og måske til en lidt skarpere målgruppe og droppe abonnoment-delen. Nu er det blevet nævnt med crossfit (hvilket jeg intet aner om), men det var det jeg kom til at tænke på da jeg læste dit indlæg. Nogle store traktordæk, halmballer, træer, sten, løberuter etc. Jeg kunne godt se det fungere som et sted man tog hen en gruppe drenge (læs: familiefædre i deres årlige sommerweekend) for at brænde lidt energi af inden en forestående bytur. Også et godt alternativ til udklædning og for høje promiller på en polterabend. Hvis man skal ud og kaste med halmballer og flytte traktordæk gider man vel ikke have konen og rotteungerne med? Jeg tænker da selv at det kunne være sjovt et par gange om året at køre på landet for en anderledes fitnessdag med masser af aktiviter på programmet. Ved intet om branchen, men håber det kan bruges... :) Kim |
Kim Dolleris:Synes faktisk idéen er meget god. Men måske skulle det starte lidt mindre og måske til en lidt skarpere målgruppe og droppe abonnoment-delen.
Nu er det blevet nævnt med crossfit (hvilket jeg intet aner om), men det var det jeg kom til at tænke på da jeg læste dit indlæg. Nogle store traktordæk, halmballer, træer, sten, løberuter etc.
Jeg kunne godt se det fungere som et sted man tog hen en gruppe drenge (læs: familiefædre i deres årlige sommerweekend) for at brænde lidt energi af inden en forestående bytur. Også et godt alternativ til udklædning og for høje promiller på en polterabend.
Hvis man skal ud og kaste med halmballer og flytte traktordæk gider man vel ikke have konen og rotteungerne med?
Jeg tænker da selv at det kunne være sjovt et par gange om året at køre på landet for en anderledes fitnessdag med masser af aktiviter på programmet.
Ved intet om branchen, men håber det kan bruges...
:) Kim
Det kan i hvert fald bruges :-) Alle input er rigtig rigtig gode, og din ide her er faktisk også rigtig god. Det ville faktisk være en god drejning, at orientere sig mere mod det udendørs naturlige fitness. Og det er helt sikkert et godt sted at starte, inden jeg investerer en masse penge i det jeg nævnte i første indlæg. Så er der heller ikke så dybt at falde, hvis det virkelig ikke går.
I er geniale alle sammen. Tusind tak for den store hjælp i giver :-)