Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første app - Hjælp til promovering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har nu endelig fået min første IOS app færdig. App'en gør det mulig at tracke sin indtjening fra partner-ads og få indtjening visualiseret i grafer.

Da dette er en ret specielt målgruppe der kan have gavn af denne app vil der formentlig ikke være meget salg på folk der spontant søger efter den i app store. Jeg vil derfor gerne gøre mine potentielle kunder opmærksom på at app'en eksistere, min idé er at gøre opmærksom på at den eksistere på diverse forums, men jeg har ikke rigtigt kunne finde nogle forums for affiliates (Ud over amino selvfølgelig).

Jeg har selvfølgelig også opsat en hjemmeside til formålet, og håber da på at denne kan hjælpe mig med at blive mere synlig.

Mit spørgsmål er nu: Har i nogle forslag til gode sider på nettet hvor det ville være godt at nævne min app? Har i andre forslag til hvor det ville være godt at promovere app'en.

Min hjemmeside til app'en: http://pa-manager.dk/
App'en kan findes her https://itunes.apple.com/dk/app/pa-manager/id626937022

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 12:28
Har ikke noget input, men ville bare nævne, at du måske burde overveje at lave en ipad version.
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 12:34

Hej Jonas

Det ville da være naturligt at vi hos Partner-ads hjalp dig med at markedsføre APPen :-)

Jeg vil gerne lave en side med info om APPen.

Og en Ipad version ville da være super.

Jeg vil gerne prøve din APP via min Iphone inden jeg laver omtale af den på Partner-ads websitet.

Kan jeg gøre det gratis eller skal jeg købe APPen?

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Tilmeldt 29. Dec 09
Skrevet kl. 13:03

En iPad udgave er bestemt også planen, jeg arbejder dog pt på et andet project jeg gerne vil have færdigt først.

Tilmeldt 29. Dec 09
Skrevet kl. 13:05

Du får selvfølgelig et promo kode, jeg sender den med det samme via e-mail.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)