Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg undvære Nets-aftale?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Schriver Nielsen:
Men hvis jeg kan slippe for Nets og bare have Teller inkl. VISA/Dankort, så bliver det billigere end Euroline tror jeg. Når altså vi får omsætning.

Hvorfor tror du det bliver billigere end Euroline? Teller har trods alt et abonnementsgebyr på 100 kr. om måneden. Fik et tilbud fra Euroline for 1½ år siden - og da var de billigere end Teller på transaktionsprisen for udenlandske kort - og intet abonnementsgebyr.

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 12:08

Ja, det ved jeg faktisk ikke. Det synes jeg at have læst.

Kan se, at Teller her efter d. 1. januar 2013 koster 1000,- i oprettelse i stedet for 3500,- og 2,95 % i gebyr i stedet for 3,75 %. Tror du stadig, Euroline er billigere?

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 12:14

Det nemmeste er at gribe knoglen og snakke med dem.. De er super flinke og kan hurtigt fortælle dig hvilket gebyr du skal betale.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 12:39

Lasse Schriver Nielsen:
Kan se, at Teller her efter d. 1. januar 2013 koster 1000,- i oprettelse i stedet for 3500,- og 2,95 % i gebyr i stedet for 3,75 %. Tror du stadig, Euroline er billigere?

Synes du bør undersøge det. Og du glemte lige de 100 kr./måneden, det koster i abonnementsgebyr hos Teller - det er trods alt 1.200 kr. om året, der ryger oveni.

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 13:59

Lasse Schriver Nielsen:

@Mathias

Jeg tænker, at konverteringen vel bliver dårligere af at man skal oprette en bruger? Desuden skal siden også se professionel ud.

Hej Lasse. 
Ewrie har fjernet så man skal oprette sig.
Og du kan også få dem til at fjerne de mails de sender til de betalene og få dem til at fjerne det sms system der er på når du køber ved dem :) 

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 11:15

Fik kontaktet Euroline, som kunne tilbyde 2,05 % uden andre gebyrer hverken månedligt eller i forbindelse med oprettelse. Så det er da noget billigere end Teller. Men de har desværre lukket for nye e-handelskunder i øjeblikket og starter først op igen hen i maj lød det til.

Desuden vidste de ikke, hvordan de ville forholde sig til abonnementbetaling, når de startede op igen.

Der er vel en grund til at folk ikke bruger Ewire? Eller hvad? Er der høje gebyrer? Dårlig konvertering da det ser uprofessionelt ud? Eller en tredje ting?

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 11:53

Jeg ved det ikke, deres gebyr er 2.455 + ca 1kr. Det er dog højre end det du kan få. Tror det har noget at gøre med deres dårlige support og deres tidliger ting, så som sms ved køb og krav om oprettelse :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)