Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UngVikar.dk - Virker det troværdigt

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Jeg synes godt de to billeder i slideshow'et øverst kunne blive lavet i en højere opløsning?

Synes det ser lidt uprofessionelt ud med dartpilen der rammer plet. ;-)

En lille ting; Det vil se meget mere lækkert ud hvis du kunne få centreret de tre "Klik for at kontakte os"-knapper.

Hmm opløsningen, ja det er garanteret kun sat på 72 dpi, kunne sgu godt være jeg skulle have lavet det i 240, for jeg kan godt se at når jeg zoomer, så bliver der lidt uklare kanter, på noget af teksten.

Æv hehe, jeg synes ellers den var så fin den dartskive :), 

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:10

Tobias, den med de 3 kontakt os, som ikke står centreret, den kan jeg ikk elige genkende. Hvilken browser bruger du?

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:26

Lol er jeg den eneste der ikke finder "udlejning" særlig passende. Man kan vel kun udleje noget man ejer, og desuden får folk vel lidt de forkerte associationer med det slogan

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 09:59

Rasmus K:
Lol er jeg den eneste der ikke finder "udlejning" særlig passende. Man kan vel kun udleje noget man ejer, og desuden får folk vel lidt de forkerte associationer med det slogan. 

Det må jeg indrømme jeg slet ikke kan se, der skulle være noget galt i, "udlejning" er nu engang det ord som bedst beskriver den aktivitet som firmaet beskæftiger sig med.

Jeg har meget svært ved at følge din tankegang, og jeg synes du er helt galt på den.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)