Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil give en million kroner væk, hvordan gør jeg det?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Mauritzen:

Kan du ikke evt ligge en midter gevinst som er hemmelig eks ved køb af nr 2304 og det bliver først opgjort når der er købt 50000? Så får du løst problemet med folk ikke gider at købe i starten. Der kunne måske være en gevinst på 10000 og så 90000 til nr 50000. Eller også kan du ligge gevindst ind til hver 1000, så vil folk også købe :) Dog gør disse midvejs primær små, men ikke ubetydlig :)

God idé!

Nr. 50.000 = 500.000 kr.

Nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9000 osv. = 10.000 kr.

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 18:23

Bertil Boisen:

Mathias Mauritzen:

Kan du ikke evt ligge en midter gevinst som er hemmelig eks ved køb af nr 2304 og det bliver først opgjort når der er købt 50000? Så får du løst problemet med folk ikke gider at købe i starten. Der kunne måske være en gevinst på 10000 og så 90000 til nr 50000. Eller også kan du ligge gevindst ind til hver 1000, så vil folk også købe :) Dog gør disse midvejs primær små, men ikke ubetydlig :)

God idé!

Nr. 50.000 = 500.000 kr.

Nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9000 osv. = 10.000 kr.

Ja eksempel, så er det attraktivt for alle, og når der er gået lidt tid, har folk ikke en ide om der er solgt 100 eller 24000 og det vil få dem til at købe, for tænk nu hvis de var den næste vinder! 

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 18:34

Ville næsten kører den som lotteri, derudover ville jeg nok som der også bliver forslået sætte præmien lidt ned, så det virker mere realistisk også antallet :)

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 19:33
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Måske en god idé at læse lovteksten igennem som der var én der linkede til tidligere, bare inden man tror at man uden videre kan lave dette "stunt"

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 00:53
For at undgå bystander-effekten, kunne produktet være noget man har brug for at købe mere end én gang.

Altså at den samme bruger muligvis vil købe produktet fem gange frem for en.

Strømper.
Barberblade.
Kondomer.
Etc.
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:40
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Sådan skal det gøres:
http://www.beauvais.dk/vind/index.html

Men danskerne er allerede blevet skeptiske overfor disse konkurrencer
takket være alle disse affiliate-fup-konkurrencer der florerer.....

Find du hellere et produkt, som folk køber på grund af værdien af varen 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du må ikke give pengepræmier væk med mindre ... du opfylder en masse betingelser

Kontakt http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=100239&vId=0#pos spilelmyndighederne og hør nærmere.

Tror ikke de æder den med at #100.000 vinder... Der i mod hvis vinderen vælges på f.eks. andre besøgendes bedømmelse - kan du godt.

Lotteri-spil, fx lotto, skrabespil og bingo, hvor der betales en indsats, chancen for at vinde en gevinst udelukkende baseres på tilfældighed, og deltagerne gennem betalingen har mulighed for at vinde en gevinst, kan udelukkende udbydes af Danske Spil A/S, Klasselotteriet A/S, Varelotteriet og Landbrugslotteriet. Spillesider på nettet, som tilbyder bingo, og hvor man skal betale for at spille, er således ulovlige, medmindre udbyderen er Danske Spil A/S.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:09

Hej Tom

Tom Frank Christensen:

Du må ikke give pengepræmier væk med mindre ... du opfylder en masse betingelser

Kontakt http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=100239&vId=0#pos spilelmyndighederne og hør nærmere.

Tak for linket. Jeg havde egentlig ikke tænkt det som et lotteri oprindeligt, men jeg kan godt se at det i sin form ligner ret meget.

Netop som Beauvais og Coca cola nogen gange laver, så er det jo købsbetingede konkurrencer og derfor troede jeg ikke at der var tale om lotteri, som sådan, men mere om et produkt man købte og så kunne vinde noget.

Kan det gøre mon gøre en forskel, hvis præmien er en bil? Det må jeg lige læse nærmere om...

Endnu engang tak :-)

/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:04

Hvis du giver et produkt væk, og produktet ikke kan veksles til kontanter ved dig, forholder sagen sig helt anderledes. Men hvem betaler skatten af præmien? Vinderen eller dig?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)