Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil give en million kroner væk, hvordan gør jeg det?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har en plan om at jeg skal sælge 50000 af et produkt til 40 kroner pr. stk. i løbet af 2013 og 2014.

Når produkt nummer 50000 bliver solgt giver jeg en million til den der købte den sidste.

Mine spørgsmål er så:

Hvordan sælger jeg 100000 af et enkelt produkt på lidt over et år?

Hvad vil folk give 40 kroner for, hvis de har muligheden for at vinde en million?

Skal det være noget så simpelt, som USB nøgler, klistermærker eller nøgleringe?

Er det bedre at sælge noget der koster 100 kroner og så sælge færre af det enkelte produkt?

Vil folk gerne have en million, selvom de skal betale skat af den?

Kom gerne med input.

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

"Vil folk gerne have en million, selvom de skal betale skat af den?"

Ja, smid du bare 1 mill. den her vej, så skal jeg nok selv betale skat af den Big Smile

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 01:41
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Kommer du så ikke til at opleve noget ala bystander-effekten? I form af at folk forventer, at andre køber de første 49.999, så de selv kan overhale indenom og købe den sidste, hvilket kommer til at resultere i, at rigtig få mennesker køber de første stykker. 

Lyder mere som om at du vil have en one product shop, men ikke aner hvad du skal sælge :-) 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:52

Ja det er svært at finde et produkt, som 100000 lige får lyst til at købe, men der er jo mange auktionssider fx. hvor folk byder i håb om at få produktet. Her er motivationen at man kan få den sidste og derved få 1 million før skat.
Du har nok ret i at mange ville afvente et køb, men der er jo ingen der ved hvor mange der er solgt, udover mig.

Folk ved jo heller ikke hvor lang tid det har været igang, når de lige støder på tilbuddet/konkurrencen.

Der må jo være noget folk vil købe, for at tro på at man vinder millionen. Folk betaler jo gerne for en lottokupon, i håb om at vinde. Det er jo egentlig bare 60 kroner for et stykke papir...

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 08:25
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Burde man så ikke bare informere om at der bliver trukket lod om en million blandt alle dem der har købt for at man undgår bystander effekten, men så er det jo pludselig et lotteri, men mener det er ok for at promovere en service som enkelt tilfælde! Men drejer det sig ikke om at ville sælge for at tjene, hvorfor så gi dem væk igen??

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Malmö
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Inspired Living Application - independent associate Skrevet kl. 10:31

Hej,
Verkar bättre att sälja lotter helt enkelt :-)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:22

Selvfølgelig er planen at tjene penge, men også om kundens motivation til at købe noget. At have mulighed for at vinde penge er en god motivator.

Jeg ville også selv tjene noget på det.

Vh Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:24

Er der noget specielt men skal vide forud for opstart af et lotteri? Skal man oprette en anden form for virksomhed eller er det stadig samme branche, når der er tale om en hjemmeside?

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 23:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 23:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror det skal være et produkt som folk gerne vil købe, noget de har brug eller som de kan få glæde af. Det skal i hvert fald ikke være en "lille sjov ting" som er fuldstændig unødvendig, hvis det er det tror jeg også at folk de bare venter og der på den måde enten går rigtig lang tid før du får salg eller også får du aldrig rigtig gang i salget.

Men et produkt som rent faktisk er brugbart og når folk så samtidig har chancen for at vinde 1 million, så kan det godt få et positivt outcome. Al held og lykke med det :-)

Og jeg vil da hellere end gerne have en million kroner selvom jeg skal betale skat af dem :)

Hilsen Lasse

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)