Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et godt parti accessories leveret i KBH inden d 19

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er blevet brændt af mht til leveringstider fra min kinesiske leverandør, søger jeg desperat et parti til at fylde mine hylder på bellahøj kræmmermarkedet d.19 til 21. Jeg har ikke den store købekræft da jeg har købt ind til bellahøj (Vare som irriterende nok ankommer d.19 hvis alt går som det skal med fortolding!) Så vi snakker ikke partier af hverken 10.000 eller 20.000 kr skalaen. Bare noget at fylde mine hylder med fredag.

Jeg tager gerne imod tilbud om at sælge dine vare imod en provision procentsats af varens avance. Så desperat er jeg efter at min fredag der ude ikke skal gå til spilde på de små rester jeg har tilbage på lageret ;).

Skriv en PM til mig hvis du har et tilbud af den eller eller anden type!

Fra København
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 00:37

Hej Henrik, 

Træls at høre det med din kinesiske leverandør. Jeg har godt nok ikke nogle accessories, men hvis du ikke når at finde nogle, så tænkte jeg på om du måske kunne være interesseret i 5 vinsæt? bare for ikke at møde tomhændet op. Dem kan du helt sikkert få solgt på et kræmmermarked, også er prisen hellere ikke oppe i tusinde kroners klassen. 

Derudover syntes jeg du skal tage et kig på guloggratis, dba og lauritz.com under varepartier, nogle gange gemmer der sig noget godt der.

Håber jeg har været til lidt hjælp.

Mvh.

VisionVentures.dk - Vi investerer kapital, kompetencer og tager aktivt ejerskab

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 09:37

Prøv Tomato.eu

Ellers skriv, så skal jeg liste nogle accessories grossister som næsten med sikkerhed har varer på lager.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)