Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til fjernelse af malware !

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

One.com har suspenderet en af mine webshops, idet der er fundet malware - Nogen, der kender en, som kan hjælpe med at fjerne malwaren, så vi kan få shoppen op at køre igen ?

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten / OCEAN eCommerce:

One.com har suspenderet en af mine webshops, idet der er fundet malware - Nogen, der kender en, som kan hjælpe med at fjerne malwaren, så vi kan få shoppen op at køre igen ?

Du kunne starte med lige at oplyse hvilket CMS din shop kører og om det er en betalt opgave.

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er et sted at starte, men jeg sparer dig besværet, og anbefaler spywarefri.dk :) De hjælper private gratis, men jeg mener at de tager penge for at hjælpe erhverv - dog tror jeg de er rimelige med priserne :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligger malware på din webshop server? (Ved ikke om det kan det, har aldrig hørt den før)

Eller din PC.

Mvh

Eric

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, det er en PrestaShop løsning og ja, jeg betaler selvfølgelig for bistand !

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, One.com har fundet malware i filerne, som ligger hosted på deres server. Hackeren har formentlig fundet vej via ftp fra lokal computer. 

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kevon, jeg prøver lige at høre spywarefri.dk, hvad de siger til sagen ....

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekom:)

De er yderst kompetente der inde, er alle frivillige, og jeg har selv fået hjælp af dem før :)

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Så burde da også kunne fortælle hvilken fil der er, så du kan oploade den rigtige

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået oplyst, hvilket filer det drejer sig om .... 

Skal jeg forstå dit svar således, at jeg blot skal overskrive de inficerede filer med min lokale sikkerheds kopi ?

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)