Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Hvordan bygges hjemmesiden op?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke sendt noget link.. Det er noget fra din egen tekst (psst. amino fucker lidt) :-)

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 20:43

oki :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:37

Det giver ikke DC at du har ens meta tag beskrivelser, men Google ser det som en fejl og beder dig om at rette det i webmasterværtøjet.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 15:33

Mikkel Kongsfelt:
Derudover er formateringen af overskriften ikke lavet med et H1-tag som det burde være

Jeg har nu brugt en masse tid på at finde ud af hvordan man laver H1, H2, H3 osv. (det er dog stadig ikke lykkedes) Jeg har snakket med Dandomain, som siger at koderne allerede ligger i back enden og at der automatisk kommer en H1 og H2 på når man opretter et produkt. Altså når jeg opretter en kategori og giver det titlen trælegetøj så burde den automatisk få en H1. Se evt. her http://www.nordq.dk/shop/traelegetoej-10c1.html men jeg får igen og igen at vide et der ikke ligger nogen H1 kode bag.

Hvordan får jeg løst dette problem med H1, H2 osv.?

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 15:37

Jeg kender desværre ikke umiddelbart til dandomains backend, men de må da kunne hjælpe bedre end bare at påstå det virker. Lav evt. selv en søgning i kildekoden og så vil du se at der ikke findes noget <h1> tag. De bruger istedet koden <SPAN CLASS="Heading_Productinfo" itemprop="name"> - og den forstår Google altså ikke umiddelbart som en overskrift. Så der må Dandomain vel bare tage sig sammen... 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:43

Hvis du kigger i koden (view source) i din browser og søger efter overskriften på den side du linkede til, så kan du se hvordan den er kodet. Det ser således ud:

<span class="Heading_ProductList">Trælegetøj</span>

Så enten har du oprettet navnet forkert eller også har DanDomain lavet en fejl. I begge tilfælde ville jeg, hvis jeg var dig, lige tage fat i deres support, bruge samme eksempel som her og vise dem koden. Så kan de garanteret hjælpe dig.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 15:45

Tusinde tak for dit svar!

Jeg snakker med dem om det igen.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 14:29

Mikkel Kongsfelt:
Så der må Dandomain vel bare tage sig sammen... 

Jeg har nu snakket med en der også har en Dandomain shop og det viser sig åbenbart at man skal tilkøbe modulet Avanceret designer (hvor man kan designe varekort osv) for at have mulighed for at lave H1, H2, H3. Dette modul koster 99 kr./mdr.

Jeg ved at disse overskrifter er vigtige, men er de så vigtige i forhold til min SEO at jeg bør købe dette modul?

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 19:36
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 13:15

Tusinde tak!