Det er lidt underligt at din side og dine meta tags er skrevet i en blanding af dansk og engelsk.
Hold dig til en af delene.
Jeg går udfra at oddset resultater er et dansk fænomen og anbefaler dig derfor at det hele burde være på dansk.
Umiddelbart er der både en H1 der er et link med billede og en der er tekst. Best practice er i min bog at der kun er en H1 på hver enkelt unikke side i dit site.
Det er det jeg lige lægger mærke til her efter et hurtigt kig i kilden.
Venlig hilsen Jens Andersen
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Tag f.eks. kategorien "Bøger" her: http://www.nordq.dk/shop/boeger-11c1.html - overskriften på den burde måske være "Børnebøger" - hvis det er det søgeord du går efter. Derudover er formateringen af overskriften ikke lavet med et H1-tag som det burde være, for at fremhæve vigtigheden af indholdet i overskriften over for f.eks. Google.
Hej Mikkel
Jeg har nu prøvet at finde ud af hvordan jeg koder H1, men uden held. Når jeg opretter en produktgruppe (i Dandomain) ryger den direkte ind som overskrift, så jeg har som sådan ikke selv lavet overskriften Børnebøger. Hvordan får jeg kodet H1 ind?
Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk
Ja, det er dit design, der er kodet dårligt op. Jeg er ikke bekendt med præcist hvordan du redigere i designet i Dandomains shop, men vil da gerne tage et kig på det, hvis det er. Du kan fange mig på skype: mkongsfelt
Opfattes det som DC hvis jeg har samme tekst i meta beskrivelsen?
Jeg har mange forskellige uroer og det ville jo bare være det letteste at lave alle meta beskrivelser ens, men vil det blive opfattet som DC, hvis produktbeskrivelserne er forskellige men det kun er meta beskrivelsen der er ens?
Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk
Det er ikke noget som du bliver de-ranket for. Men det er ikke spec. kønt. :-)
EDIT: Glemte lige at sige at du kan få vurderet dit unikke indhold somværende DC hvis du bliver vurderet på title tag/meta Dec - så altid prøv at hold dem unikke.