Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til google adwords

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har lige startet min virksomhed op forleden, og hvad jeg har læst mig til skulle det være rigtig fornuftigt at benytte sig af google adwords for at få gang i virksomheden.

Først vil jeg høre jer overordnet, hvad ville et realistisk budget være at sætte af til google adwords når man er nystartet. Går ud fra så meget så muligt, men hvad er jeres erfaringer, jeg ville gerne have det til at stige i forhold til hvad jeg omsætter løbende.

Hvad ville det koste for mig til at hyre en person jeg kunne få til at stå for det som også har nogen gode referencer og jeg ville kunne se nogle resultater og få forbedret mine søge ord, da jeg ikke er 100% klar over hvad mine kunder søger på for at finde mig.

Det skal lige siges jeg startede min forretning for 2 dage siden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 14:37

Hvis du selv har mod på at komme i gang med AdWords vil jeg helt klart anbefale dig at læse denne bog. Bogen er skrevet af nogle nogle af DK´s skarpeste AdWords hjerner :)

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:40

perssson:
Først vil jeg høre jer overordnet, hvad ville et realistisk budget være at sætte af til google adwords når man er nystartet. Går ud fra så meget så muligt, men hvad er jeres erfaringer, jeg ville gerne have det til at stige i forhold til hvad jeg omsætter løbende.

Du skal ikke tænke i budget. AdWords skal tjene sig selv ind og mere til. Derfor skal du overveje hvad du kan undvære på at få kontoen korrekt opsat, så den kommer bedst muligt fra land.

perssson:
Hvad ville det koste for mig til at hyre en person jeg kunne få til at stå for det som også har nogen gode referencer og jeg ville kunne se nogle resultater og få forbedret mine søge ord, da jeg ikke er 100% klar over hvad mine kunder søger på for at finde mig.

Det koster fra ca. 2.000 om måneden og opefter. Jo mere tidsforbrug, desto dyrere bliver det. Men en dygtig AdWords-konsulent kan skabe en virkelig fornuftig indtjening til dig via AdWords.

Venligst

Brian Phillip

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 15:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej http://www.williamp.dk/ - går ud fra det er denne hjemmeside + shop der er tale om?

En ok flot side og ikke mindst flotte smykker. Udvalget er nok i underkanten - men der kommer vel flere!

Smykke branchen er benhård og rigtigt mange mindre smykkeshops kæmper meget hårdt for blot at køre i nul. Man kæmper mod nogle rigtigt store forretninger, der har budgetter, shops, priser og udvalg som de mindre ikke kan matche.

Især AdWords konkurrencen er høj inden for smykker, men dermed ikke sagt, at en succes med AdWords er udelukket. Men det kræver en seriøs indsats og AdWords er ingen nem "gennemvej" til succes.

Lav fx et test på 30 dage med et AdWords budget på 3.000 kr. Dette burde give dig nok data til at finde ud af eventuelle svagheder på siden og shoppen.  Efter (og under) denne test, får du optimeret alle de steder, hvor AdWords & Analytics fortæller dig, at du muligvis har problemer på hjemmeside & shoppen.

Derefter tager du en test mere med AdWords på 30 dage og analysere igen på resultaterne.

Du kan sikkert gennem Amino få en seriøs AdWords person tilknyttet, der kan lave sådan en test på 30 dage for 2.000 kr.

Blot husk, at AdWords ikke er en målestok for succes. Kan være, at du med dine smykker skal gå en anden vej. Et eksempel er at besøge/ aftale møder med alle de store hotelkæder i DK, med hensigt at få dine smykker lagt ud i alle deres giftshops m.m. 

Mvh.

Johannes

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 16:01

Hej William.

Jeg har skrevet et par blogindlæg som kunne være nyttige for dig at læse i forhold til Google Adwords og valg af Google Adwords konsulent/bureau :)

Jeg har i forvejen en kunde som sælger smykkematerialer online og har stor succes med det (smykkebixen.dk) - Så det kan lade sig gøre, men ja konkurrencen er stor på det marked

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)