Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

20% rabat på takeaway til alle Amino'er

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune.

Rigtig fin side. Dejlig nem og overskuelig.

Små detaljer som bare hiver den i vejret er nok, afstanden, smiliey samt tidspunktet de har åbent. Dette er perfekt især fordi man kan se det med det samme i stedet for at gå ind på en underside :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

super fedt, er allerede storforbruger af jeres side (har 5 klip på en af restauranterne, som jeg fik på kun 1 måned)...
Kan også se i har tilmeldt jer partner-ads.dk, hvilket årbner muligheder for et nyt projekt :)

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej allesammen,

Vi har på baggrund af jeres feedback (og andres) besluttet at ændre søgefunktionen, sådan at den kommer til at ligge sig an på postnummer eller by og ikke andet. Så spørger vi i stedet senere (på menukortet når man tilføjer til kurven første gang) om den fulde adresse, for at sikre restauranten bringer ud til adressen.

Vi takker rigtig mange gange for hjælpen, og håber det giver en bedre oplevelse!

@Jesper Nerløe: Restauranten bliver ikke orienteret om, hvilke bestillinger der bonus'er, så de vil ikke være klar over det, og kan derfor ikke differentiere maden :)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Risom:
@Jesper Nerløe: Restauranten bliver ikke orienteret om, hvilke bestillinger der bonus'er, så de vil ikke være klar over det, og kan derfor ikke differentiere maden :)

Jamen, det er jo perfekt. Tak for svar :o)

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det bare er mig, eller er det udelukkende baseret på levering, og ikke hent selv?

Jeg ved i hvert fald at der er rigtigt mange i min by (kolding) som ikke bringer ud, og derfor er helt udelukket fra jeres service.

Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevon,

Lige nu er det kun udbringning ja, men vi arbejder på at tilbyde hent-selv også.

Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hver gang jeg prøver at indtaste rabat koden forsvinder rabatten fra min bestilling når jeg går videre til betaling :(

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak for det, ville bare lige være sikker ;)

Men jeg vil give de fleste ret i at designet er meget fedt.

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

fed side og godt med 20% i rabat, samt med "rabat kort"

så mangler der bare nogle stedet i nærheden af mig,

så har du en ny kunde...  

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop benyttet det gode tilbud, jeg takker. 

Jeg synes derimod at det er fint, at man skal skrive adresse samt by på. Det tager ikke mange minutter at skrive "Vesterbro, Aalborg". Hjemmesiden er let at navigere rundt i, bestillingerne er let at udføre, og det hele spiller bare, absolut no problems i forbindelse med købet.

Det var min første oplevelse med Hungry.dk - og det kan helt sikkert anbefales :o) 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)