Står i den situation at jeg ønsker at afhænde en hjemmeside, jeg må sande at jeg efterhånden er vokset fra - samt ønsker at realisere andre drømme. Siden er super lækker og vil være rigtig attraktiv for en potentiel køber. Jeg sidder så de her dage og forsøger at udarbejde et salgsmateriale med forskellige oplysninger i, som potentielle og seriøse købere kan se. Hvis du skal købe en hjemmeside, hvilke oplysninger vil du så finde relevant for at kunne bedømme interessen? Hvad vil netop du, gerne vide? |
Køb eller salg af hjemmeside - hvad vil du vide?
- 1
1. Hvad hedder siden? 2. Hvor mange besøgende pr. dag? - Nye som tilbagevendende. 3. Hvor længe har siden eksisteret. 4. Hvilket cms er det bygget på. Det var hvad jeg lige kan komme i tanke om. -Thomas L. |
Alt Thomas L skrev :-) |
http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.
Nu skriver du hjemmeside, så jeg går udfra, at det er en hjemmeside/blog og ikke en webshop? Udover det som de andre har skrevet, så hvor mange modtagere der er af nyhedsbrevet. Hvor mange fans på Facebook/Twitter/Google+. Om der er blevet lavet noget ud af søgemaskineoptimering. Hvis ja, hvad er så blevet lavet. Hvor mange artikler, der er blevet skrevet. Hvor mange kommentarer, er blevet skrevet. |
Rigtig mange tak for feedback alle 3, det hjalp meget. Der er tale om en såkaldt affiliateside, så flere af tingene der er nævnt, er selvfølgelig meget relevante |