Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger långiver til 20.000

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej, 

Da jeg lige har overtaget en tøjbutik søger jeg en som kan hjælpe mig med et mindre økonomisk lån til at indkøbe tøj for. 

Butikken ligger i center, og har gode indtjennings muligheder, butikken er rigtigt flot indrettet og mangler kun at blive fyldt med tøj. 

Mit ønske senarie er at låne nok til at fylde butikken op, så hvis långiver er intresseret i at låne lidt mere ud vil det med glæde tages imod. hvis modstående tilfælde er, at långiver kun har få tusind kan dette også bruges, måske kan flere gå sammen om det:) 

Dbh

Julian

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 22:50

Julian:

Hej, 

Da jeg lige har overtaget en tøjbutik søger jeg en som kan hjælpe mig med et mindre økonomisk lån til at indkøbe tøj for. 

Butikken ligger i center, og har gode indtjennings muligheder, butikken er rigtigt flot indrettet og mangler kun at blive fyldt med tøj. 

Mit ønske senarie er at låne nok til at fylde butikken op, så hvis långiver er intresseret i at låne lidt mere ud vil det med glæde tages imod. hvis modstående tilfælde er, at långiver kun har få tusind kan dette også bruges, måske kan flere gå sammen om det:) 

Dbh

Julian

Hej Julian,

Hvis du søger et helt normalt lån, hvorfor spørger du så ikke banken? - hvis du har forsøgt det og virkelig brænder for det du laver er der altid muligheder som forbrugslån. - med lidt højere rente.

Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  Araghoune Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Da jeg ikke haft job det seneste stykke tid er banken ikke interesseret i at låne mig pengene.... desværre, og det virkelig dumt fordi butikken er fyldt med alt inventar.

Dbh

Julian

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 23:02

Expressbank plejer ikke at være bange for at låne " små" forbrugslån ud prøv dem

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 23:03

som du selv siger, er det ikke et smart træk. - men man kan også låne penge andre steder end banken. 

De steder jeg foreslår er lidt mindre skeptiske, tilgengæld vil de have  en højere rente, find en side der sammenligner priserne på lånene.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Du må ikke ret gerne basere en tøjbutik på forbrugslån til tonshøj rente. Enten kan du fremlægge en forretningsplan og et godt budget og få en bank med - Ellers: Læg det det ned - du kommer kun i yderligere vanskeligheder på den måde - surt men tro mig - tøjbutikker er svære og skal ikke ha dyre forbrugslån som udgangspunkt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person
Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  Araghoune Skrevet kl. 23:14

Hvis jeg kunne sige det du lige sagde det så er det præcis mit svar til alle der nævner forbrugslån. 

Hvis jeg fremlægger en forretningsplan for banken med et lån på tyve tusind ville de desværre hellere ikke gå med til det da det virker mere urealistisk end at låne det ti dobbelte. Fordi de logisk nok ville mene man skulle bruge mere på at fylde den helt op, men det er jo hellere ikke en nødvendighed.  

Men jeg tror på det, jeg har en lille smule tøj på vej til butikken allerede og med 20.000 dk eller mere kan jeg få nok i butikken til at generere i overskud der kan betale mine regninger og købe mere ind. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:
Du kan altid få et Quick lån
mener du det alvorligt til lager i en tøjbutik eller pjatter du? Det er drøn seriøst at anbefale quicklån og den type - men man skal knagene mig være ret sikker på at man tror forretningen kan bære det. Lager til en tøjbutik på quicklån lyder ikke seriøst i mine øjne

Sætter du dine regnskabsystemer og andet ind på sådan tvivlsom rådgivning virkeligt - eller har du noget at hente på det rent ud sagt?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra københavn ø
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 81
Fra  lwebersgaver.dk Skrevet kl. 00:16

Hej hvor ligger butikken? Og hvad slags tøj er det?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)