Der tror du helt fejl. Dem der muligvis vil låne penge til dig, var forsvundet allerede ved dit første indlæg. Din beskrivelse oser er useriøsitet og mangel på forretningssans. Jeg er dog ked af, at jeg skal være den der skal sige det ligeud! Ligeledes mener jeg du svarer på mit indlæg, som om du slet ikke har forstået noget af det, jeg har skrevet. Men pøj, pøj med det. Gå til noget familie eller venner og bevis du VIRKELIG vil den forretning!!!! Herinde tror jeg ikke på din succes. |
Jeg er med på at køber du for 20.000 så vil du normalt kunne sælge det for omkring 50.000 kr - men regn på hvor lang tid det tager - måske halvdelen er solgt første måned (nok mere end normalt at man tømmer halvdelen af en butik på 1 måned, men ja så har du 25.000 kr minus indkøbsprisen på 10.000 for halvdelen = 15.000 til dels at betale husleje, strøm og alt andet - indkøb af nye varer og løn til dig selv.
Jeg tror du skal gøre dig selv den tjeneste i alle fald at skrive at evt. investorer kan få tilsendt et helt konkret budget der viser hvordan du får det til at hænge sammen så der er udsigt til en tilbagebetaling OG om du tænker tilbagebetalt som en type lån eller ved at en investor får en andel af overskud eller på andet vis.
Med et super godt budget som virker troværdigt vil du få mulighed hos investorer men i virkeligheden måske også hos en bank. Du skal regne med at investorer der læser at du mangler 20.000 til varelager, helt automatisk vil tænke de tanker der er givet udtryk for her.
Den der med at ham der stiller varerne til rådighed vil tage dem tilbage hvis de ikke bliver solgt, kunne den ikke udvides til at du har dem i kommision, så du rent faktisk har alle varene i butikken og betaler ham for varen hver gang du har solgt en. Jeg mener hvis han alligevel vil tage det du ikke sælger retur, så var det måske en løsning for dig, indtil du havde etableret indtægten mere sikkert?
anyway - held og lykke med det
vh