Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en freelancer som leder efter en god reference (Gratis Arbejde)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg ikke i tvivl om Kasper Smile

Jeg ved bare at mange hopper over dem, som ikke har skrevet noget om sig selv eller noget, vi ved jo ikke om du er 15 eller 45 år eller noget andet, og for ikke at ryge i samme bås som dem der ikke er så seriøse, så ville jeg gøre det hvis jeg var dig.

Hvis det var mig der passet til din søgning ( og det er det ikke :O)) så ville jeg nok hoppe over, for ikke at skulle bruge en masse tid på at så måske at finde ud af at det ikke lige var mig.

For ca. to mdr. siden brugte Jeg en masse timer et par aftner på at hjælpe en Søren med at få fundet flere produkter i Kina og hvad der skulle bruges af tilladelser og sådan, og dagen efter spøger Søren mig så om venskab på Facebook og jeg finder ud af at han lige er blevet 14 år Smile og at han vil starte sin virksomhed om 4 år Smile så kan det godt være at de priser og anden info jeg hade fundet, ikke helt holder om 4 år Smile og det var spild af min tid Smile så jo mere info du kan komme med jo beder, så spare vi alle en masse tid også dig selv. 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 21:58

Ja det var godt nok en tidlig alder, at starte en virksomhed! :-)
Men ja, kan godt se det er spild af tid, i den situation du var i!

Som du kan se, har jeg nu skrevet lidt om mig selv, hvilket jeg håber vil give et godt indblik på folk, om hvem jeg er osv.

Mange tak for hjælpen. Som skrevet i min profil, tager jeg mod alt den hjælp jeg kan få, da jeg er forholdsvis ny på Amino, og i branchen mht. til opstart af virksomhed.

Mvh kasper 

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det skulle friste mig (som er kompetent og uddannet til at lave dit job, men endnu ikke interesseret), at gå ind i sådan et samarbejde, ville en 50/50 deling af overskud være et krav, især fordi netop designet er det bærerende element i din plan.
Du vil desuden få brug for løbende udvikling og sparring med dit produktionsapparat hen af vejen, og den del vil koste dig blod, sved og tårer hvis du ikke har en grunduddannelse i tekstilproduktion og materialelære.

Hvis jeg var dig, ville jeg gøre ideen helt klar til en designer. Så kan du vise hvad du kan byde ind med, f.eks. kontakter og konkrete tilbud på fremstilling, fragt og emballage.
Du kan undersøge hvordan du kan udvikle dit koncept, uden at komme i klammeri med de adidasbukser du er inspireret af, hvilke ophavsrettigheder du kan beskytte din ide med - og selvfølgelig vise hvilken form for marketing du tager med ud i verden :)

Jeg går ud fra, at du har økonomi og forretningsplan klar? Ellers er det selvfølgelig et must :)

Held og lykke :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 22:21

Hej Janni :-)

Jeg har styr på meget af det du nævner, og vil selvfølgelig få styr på resten, når jeg når den fase.
Det lyder som om du har godt styr på det.

Jeg har forskellige kontakter, som kan hjælpe mig med af afsætte mine varer.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Pedersen:
Jeg søger en freelancer, som kan hjælpe mig med design af min produktion af træningsbukser, udover det skal jeg også have hjælp til målskemaer og graduering :-)

Hej med dig

Lad os lige vende den engang, ville du være villigt til at give træningsbukser væk gratis hvis du fandt en som lovede dig han var seriøs og at han ville sælge en masse i fremtiden ... Ærligt? Nej vel, det er nok lidt det samme med det du søger ... derfor hvis du vil have succes med en gratis løsning så skal du efter min mening hoste op med mere end en reference aftale .... gør evt den kommende freelance en del af dit projekt og tilbyde XX% af salg det første år eller noget, at forvente alle de skarpe designer står i kø for at få deres navn på dit brand er ikke nok hvis du spørger mig.

Nu ved jeg godt du skriver du også kan bruge nogen der mangler referencer, men husk på du så her henvender dig til nystartede som højst sandsynligt ikke har den store erfaring og dermed måske ikke laver ting som slå 100% igennem for din succes.

Bare et godt råd herfra - Held og lykke med søgningen.

/allan

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)