Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webshop til dig, der vil samarbejde!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

- Jeg søger en udfordring, en udfordring hvori at jeg kan få teknikken bag en webshop op og spille.
Jeg søger hertil en partner som vil stå for alt det praktiske, imens jeg giver den gas med at lave en fed webshop!

Jeg kan selvfølgelig lige fortælle lidt om mig selv, jeg arbejder til dagligt i et webbureau, hvor jeg er frontend udvikler, og arbejder derfor professionelt med dette hver eneste dag, men det er for andre kunder, med budgetter - derfor synes jeg tit der ryger en masse fede features - derfor vil jeg gerne have min egen, så det ikke er et problem.

Jeg vil derfor stå for:

- Design
- Webshoppen
- Vedligeholdelse af den
- Marketing
- SEO

Du skal derfor stå for:

- Forsendelse
- Varehåndtering
- Gateway
+ Udgifter for webshop licens + betalingsgateway.

Jeg håber, at nogen kan se en mulighed i dette, jeg tænkte at vi kunne indgå et partnerskab - det er ikke så meget for penges skyld at jeg gerne vil gøre dette, mere for at eksperimentere og lege lidt med diverse funktionaliteter, når der begynder at komme nogle kunder i biksen.

Jeg vil lige slutte af med at sige, at jeg er en super cool dude, og jeg synes i skal skrive - så kan vi snakke hen over en god chat omkring det. 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:57

Hej Daniel
Dejligt at læse du giver bolden op og kridter banen.

Jeg har tit efterlyst flere personer som søger partnere og vil lave business sammen på denne måde.

Håber der er nogle som kan matche det du søger.
HUSK! at det er vigtigt i har kemi og er på bølgelængde med strategi osv inden i starter op i partnerskab.

God vind ;-)

De Bedste Hilsner
Ronni 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 17:05

Hej Daniel