Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webshop til dig, der vil samarbejde!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

- Jeg søger en udfordring, en udfordring hvori at jeg kan få teknikken bag en webshop op og spille.
Jeg søger hertil en partner som vil stå for alt det praktiske, imens jeg giver den gas med at lave en fed webshop!

Jeg kan selvfølgelig lige fortælle lidt om mig selv, jeg arbejder til dagligt i et webbureau, hvor jeg er frontend udvikler, og arbejder derfor professionelt med dette hver eneste dag, men det er for andre kunder, med budgetter - derfor synes jeg tit der ryger en masse fede features - derfor vil jeg gerne have min egen, så det ikke er et problem.

Jeg vil derfor stå for:

- Design
- Webshoppen
- Vedligeholdelse af den
- Marketing
- SEO

Du skal derfor stå for:

- Forsendelse
- Varehåndtering
- Gateway
+ Udgifter for webshop licens + betalingsgateway.

Jeg håber, at nogen kan se en mulighed i dette, jeg tænkte at vi kunne indgå et partnerskab - det er ikke så meget for penges skyld at jeg gerne vil gøre dette, mere for at eksperimentere og lege lidt med diverse funktionaliteter, når der begynder at komme nogle kunder i biksen.

Jeg vil lige slutte af med at sige, at jeg er en super cool dude, og jeg synes i skal skrive - så kan vi snakke hen over en god chat omkring det. 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:57

Hej Daniel
Dejligt at læse du giver bolden op og kridter banen.

Jeg har tit efterlyst flere personer som søger partnere og vil lave business sammen på denne måde.

Håber der er nogle som kan matche det du søger.
HUSK! at det er vigtigt i har kemi og er på bølgelængde med strategi osv inden i starter op i partnerskab.

God vind ;-)

De Bedste Hilsner
Ronni 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 17:05

Hej Daniel

Spændende projekt, vil følge lidt med i hvad der sker med dit indlæg, har selv en idé til noget.

Vender tilbage på et andet tidspunkt med en PB

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14

Daniel James Williams:

Jeg søger hertil en partner som vil stå for alt det praktiske, imens jeg giver den gas med at lave en fed webshop!

Daniel James Williams:

Du skal derfor stå for:

- Forsendelse
- Varehåndtering
- Gateway
+ Udgifter for webshop licens + betalingsgateway.

Har du overvejet, hvad du gerne vil sælge? Når du skriver forsendelse og varehåndtering, så går jeg ud fra, at du/i skal købe varelager hjem. Hvem skal betale for varelager?

Det er altid en god idé at få et CVR-nummer og få det ind på webshoppen. Hvis omsætningen overstiger 50.000 kr om året, skal der vist oprettes CVR-nummer. Har du overvejet, hvilken virksomhedsform der skal oprettes? 

Deles overskud/underskud 50/50 eller hvordan?

Har du overvejet at benytte et lagerhotel? Så står de for forsendelse og varehåndtering. Eller hvad med dropshipping? Så slipper du for forsendelse og varehåndtering. Betalingsgateway er noget, der tager 5 minutter at oprette.

Hvilket system har du tænkt at bygge webshoppen i, eller bliver det programmeret fra bunden? 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 19:03

Hej

Jeg tænker at det ikke er min del af forretningen at finde ud af hvordan varene skal sælges, om der skal være lager eller dropshipping osv. osv.
- Mht. CVR, er det selvfølgelig en selvfølge.

Som jeg har beskrevet ovenfor, er det ikke pengene der drager mig, men derimod resultaterne af statistikker, målinger og konvertingsgrader som tænder mig til projektet, derfor tænker jeg at noget som 20/80 eller måske endda være så heldig med 30/70, ville passe mig fint.

- Det som er bemærkelsesværdigt, er at jeg bare gerne vil have lov til at gøre hvad jeg har lyst til med shoppen, og forsøge nogle ting - det er også derfor jeg gerne vil gøre det uden omkostninger for den egentlige webshop-ejer.

Jeg tænker Umbraco, måske vi kunne være heldig at få det lavet på en DynamicWeb.

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 20:07

Kunne du være interesseret i at arbejde med en rigtig proff .NET løsning? Så vil jeg gerne 'lege' med..

Løsningen skal udvikles i Kentico CMS - bruges bl.a McDonalds, Mazda, O2, Gibson og herhjemme bl.a. IRD.dk, Bladena.com og gisselfeld-kloster.dk og mange flere...

Jeg er klar - skriv til mre@lgo.dk - vi har ideen og teknologien og måske du synes det kunne være fedt også :-) du skal kunne samarbejde med et design firma, som er ansvarlig for den grafiske linie :-)

Glæder mig til at høre fra dig,

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:06

Hej Daniel

Jeg tror faktisk vi to kunne få et rigtig godt samarbejde. Prøv lige at sende mig en mail på mm@mooreinvest.dk så skal du høre nærmere!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)