Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er stolt :) - Hvad synes du?

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
Han ligger på et webhotel hvor han betaler 1 kr om md per domænenavn.

Jeg er ikke bekendt med, at Meebox skulle tage 1,- om måneden per domænenavn, men måske vi i stedet skulle lade Richard selv svare på, hvilken type webhotel, han benytter.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:36

Richard:
?? Hvorfor tror du det??

fordi dit website ligger på

77.66.30.202

som er web2.meebox.net

som er en af de servere de bruger til deres 10 domæner for 10 kr om måneden? Du ved vel selv hvad du betaler for dine ting.

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:37

Super fed! - den loader ganske fint her hos mig. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53

Det ser fint ud (og det er normalt ikke nogle ord jeg bruger når folk stolt siger at de har fået lavet en ny hjemmeside herinde) :-)

- Det at kurven sidder i venstre top, er jo ikke "det normale" men når jeg lige vendede mig til det så kunne jeg faktisk ret godt lide det.

Søgefeltet i højre hjørne skal lige have lidt mere luft, ryk det mod venstre så det alligner med griddet.

Og ret så lige den facebook knap, så skriften ikke er en serif men en sans i stedet for. Det ødelægger mine øjne det der! ;-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Søren.Pedersen:

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Det er sjovt nok at du bliver ved i tråd efter tråd at fortælle hvor langsomme andres servere er. Og det eneste jeg lige kan få øje på er at du selv har et eller andet med webhosting.dk at gøre, om du ejer, er sælger eller videresælger produkter derfra kommer ud på et, det er bare på ingen måde etisk korrekt at gøre. Og slet ikke når det i 95% af alle tilfælde ikke handler om langsomme servere, men langsomme løsninger. Så jeg synes i stedet du skal prøve at tage en anden kasket på og se om du måske kan sælge webhosting løsninger uden at du snakker dårligt om andre udbydere. Du vil vinde så meget mere på det.

erindrer ikke jeg har nævnt andre udbydere? Jeg kan anbefale mange forskellige udfra de parametre/budget en bruger vil betale.

Nej, ikke i denne tråd. Men en simpel søgning viser at du figurere på over 1000 urls på amino som har noget med webhosting.dk at gøre, og stikprøver viser da også at du har et eller andet med dem at gøre, og i den forbindelse taler noget positivt om deres servere, mens du om andre taler ret dårligt.

Søren.Pedersen:
Har set dine andre indlæg du er da ellers ret professionel og burde vide at det er korrekt det jeg skriver. Brugeren er da 100% ligeglad med om det er langsomme løsninger eller serverne der er langsomme, er 100% urelevant sålænge kunden får det han betaler for.
Det er også korrekt, at brugeren er ligeglad med om det er serveren eller løsningen. Problemet er bare at dit udgangspunkt er altid at det er serveren der er langsom, hvilket der jo er en grund til. Men det er nu engang ikke korrekt.

Til trådstarter... undskylder jeg lige hijacker tråden på den måde. kan bare ikke lade være med at modsvare sådanne usandheder. 

Feedback: Din shop er fin, men ville nok se lidt mere på indhold, og få mere af det, og se på formatering af tekster, udseende på samme da det får siden til at virke lidt spammy og uprofessionel. ud over det virker "view full size" ikke. Jeg ville også se på nogle af alle de ord som endnu ikke er blevet oversat, som fx more, sort by mf, da det også får siden til at virke lidt spammy.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 17:22

Tak for feedback..

MEN.. Jeg gør ENDNU engang opmærksom på AT...

Hjemmesiden var fin da vi åbnede, alle oversættelser var gode, opc virkede, menu virkede, kurven virkede osv osv osv osv osv..

Så lagde jeg denne tråd op, vi slog cache til og så fuckede det hele... Og nu kan jeg desværre ikke få den op og køre igen..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:30

har du prøvet at slette cachen?

enten via prestashop eller manuelt via FTP?

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 18:06

Yes.. Det virkede ikke..

Men nu har jeg opgraderet til prohotel og prøver forfra i aften.. Så må det briste eller bære....

Tak for beskederne..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:34

Synes det ser rigtigt godt ud, helt klart under overvejelse om jeg lige skal lave en hurtig bestilling

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:55

Richard:

Yes.. Det virkede ikke..

Men nu har jeg opgraderet til prohotel og prøver forfra i aften.. Så må det briste eller bære....

Tak for beskederne..

Jeg lage en vare i kurven, og slettede den igen, men den forbliver i kurven...
måske det er et cache-problem - jeg tvivler, nok nærmere et presta-problem 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)