Jeg er ikke bekendt med, at Meebox skulle tage 1,- om måneden per domænenavn, men måske vi i stedet skulle lade Richard selv svare på, hvilken type webhotel, han benytter.
Det er sjovt nok at du bliver ved i tråd efter tråd at fortælle hvor langsomme andres servere er. Og det eneste jeg lige kan få øje på er at du selv har et eller andet med webhosting.dk at gøre, om du ejer, er sælger eller videresælger produkter derfra kommer ud på et, det er bare på ingen måde etisk korrekt at gøre. Og slet ikke når det i 95% af alle tilfælde ikke handler om langsomme servere, men langsomme løsninger. Så jeg synes i stedet du skal prøve at tage en anden kasket på og se om du måske kan sælge webhosting løsninger uden at du snakker dårligt om andre udbydere. Du vil vinde så meget mere på det.
erindrer ikke jeg har nævnt andre udbydere? Jeg kan anbefale mange forskellige udfra de parametre/budget en bruger vil betale.
Nej, ikke i denne tråd. Men en simpel søgning viser at du figurere på over 1000 urls på amino som har noget med webhosting.dk at gøre, og stikprøver viser da også at du har et eller andet med dem at gøre, og i den forbindelse taler noget positivt om deres servere, mens du om andre taler ret dårligt.
Søren.Pedersen:
Har set dine andre indlæg du er da ellers ret professionel og burde vide at det er korrekt det jeg skriver. Brugeren er da 100% ligeglad med om det er langsomme løsninger eller serverne der er langsomme, er 100% urelevant sålænge kunden får det han betaler for.
Det er også korrekt, at brugeren er ligeglad med om det er serveren eller løsningen. Problemet er bare at dit udgangspunkt er altid at det er serveren der er langsom, hvilket der jo er en grund til. Men det er nu engang ikke korrekt.
Til trådstarter... undskylder jeg lige hijacker tråden på den måde. kan bare ikke lade være med at modsvare sådanne usandheder.
Feedback: Din shop er fin, men ville nok se lidt mere på indhold, og få mere af det, og se på formatering af tekster, udseende på samme da det får siden til at virke lidt spammy og uprofessionel. ud over det virker "view full size" ikke. Jeg ville også se på nogle af alle de ord som endnu ikke er blevet oversat, som fx more, sort by mf, da det også får siden til at virke lidt spammy.
Men nu har jeg opgraderet til prohotel og prøver forfra i aften.. Så må det briste eller bære....
Tak for beskederne..
Jeg lage en vare i kurven, og slettede den igen, men den forbliver i kurven... måske det er et cache-problem - jeg tvivler, nok nærmere et presta-problem
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk