Hej Jeg leder efter en kyndig wordpress bruger, der kan hjælpe med lidt opdatering for mig. kontakt mig kun herinde |
Her kan du få hjælp af dygtigt IT folk fra hele verden til helt andre priser end her og i DK.
Hej Jeg leder efter en kyndig wordpress bruger, der kan hjælpe med lidt opdatering for mig. kontakt mig kun herinde |
Her kan du få hjælp af dygtigt IT folk fra hele verden til helt andre priser end her og i DK. |
Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.
Hej Jeg kunne godt hjælpe dig. Og måske kunne du være interesseret i at samarbejde med mig, da jeg faktisk er uddannet psykolog, men mest arbejder med programmering. Thomas |
Jeg har sendt en PB. :-) |
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Hej Lykke, Det vil jeg sagtens kunne hjælpe dig med, jeg arbejder professionelt med wordpress og laver alt fra små iværksætter sider til store webløsninger. Jeg har sendt dig en besked med lidt kontaktinfo ;) God dag. |
Mange tak for alle henvendelser. Jeg har fundet løsningen. Alle ønskes en god dag. |