Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Datingsite - Hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer! Wink

Hvilke omkostninger er der i forbindelse med at skabe en dating side? Hvordan er fremgangsmåden?

Er der nogen herinde der kan give et tilbud på hvad I skal have for, rent teknisk, at lave en sådan side for mig?  

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:28

Hosting

Køb af site eller betaling til programmør for at lave det

Betalingsgateway

evt. sms gateway (kan dækkes af brugerne)

Grafiker skal betales for design

Hvis du skal have det kodet fra bunden så skal du have fundet ud af alle de funktioner som du skal have med. 

Prisen for et datingsite kan spænde fra 0 til den RIGTIGE side af en eller flere millioner.

Der er behov for mere info for at kunne give en pris (eks: hvad koster et hus? det kan ingen svare på fordi det kan fås fra ingen penge til rigtigt mange penge)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:23

Tak for svar!

Jeg tænker jeg vil købe sitet så godt som færdigt, evt. med småjusteringer hvis det kan lade sig at gøre.

Meget gerne et site hvor jeg selv kan ændre layoutet.

Jeg ønsker en sms gateway, og til dankort.

Har du nogen ide om hvad det koster hvis en grafiker skulle opbygge det fra bunden? Smile 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 09:31
En hurtig Google søgning bragte mig til følgende side: http://www.skadate.com/

Så kan du jo eventuelt få en designer til at designe siden. Og du kan så integrere det med en betalingsgateway.

Det skal lige siges jeg ikke har kigget alt for meget på det. - Hosting burde du kunne få for mindre end en 50'er om måneden - i hvert fald i starten - efterhånden som siden gror vil det naturligvis koste mere.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 10:07

Ja, det bliver i hvert fald ikke en helt billig fornøjelse, men med nogle gode søgninger, bør man kunne finde en del open source at starte ud med. Du kommer dog ikke uden om at skulle betale for både SMS og kort-gateways, samt domæne(r) og hosting.

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:10

Nu ved jeg ikke hvad din erfaring er med hjemmesider. Men jeg har haft en hjemmeside der var bygget op omkring Joomla og JomSocial.
JomSocial har et dating modul og er et ret godt system. Der er en 3.0 version på vej. Med den rigitge template kan det blive en flot datingside.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 11:18

Som KPLarsen skriver vil Joomla CMS med Jomsocial være en oplagt løsning.

Jomsocial kan tilpasses 100% til dit behov og kan sagtens bruges til et dating-site med nogle justeringer. Se evt. mere her: http://www.jomsocial.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)