Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Kære alle           

Vi er på udkig efter en partner til vores website www.xillas.com, som har følgende kompetencer:

• Du har stor erfaring med digital markedsføring og branding
  • Du er en dygtig internetkøbmand
  • Du har en trackrecord indenfor e-commerce
  • Du har en lidenskab for sociale medier
  • Du er suveræn når det handler om at tiltrække kvalificeret trafik

Som person har du følgende profil:

• Du har drive
  • Du er analytisk men kan også handle
  • Du ser muligheder
  • Du ønsker at engagere dig og skabe en succes
  • Du taler flydende engelsk
  • Du er sandsynligvis mellem 25-45 år

Hvad er Xillas?

Vi har opbygget et website indenfor rundrejser/temarejser, hvor kunder kan vælge en standardrejse eller bygge deres egen rejse. Når kunden forespørger på en rejse, går der automatisk en e-mail til vores samarbejdspartnere (rejsebureauer), som logger ind og bygger rejsen med hotel, transport, attraktioner og pris. Kunden og rejsebureau har mulighed for at kommunikere med hinanden indtil rejsen og prisen er perfekt og betaling derefter foregår. Ved betaling får vores virksomhed automatisk en procentdel af rejsens samlede pris og derefter frigives informationer om kunden til rejsebureauet.

Der er cirka blevet investeret 3 års arbejde fra vores side og kr. 100.000 som er gået til designere, udviklere, skribenter, videofolk osv.

Vi har lige nu følgende projekter i gang:

• Interaktivt kort til alle siderne (for at finde attraktioner/byer)
  • Interaktivt kort, hvor brugerne kan bygge deres rejse
  • Et kort til hver rejse, så brugerne kan få en fornemmelse af, hvor langt destinationerne ligger fra hinanden
  • Uploade videoer til de relevante rejser (vi har 10 videoer liggende).
  • Venstre side af websitet skal redefineres
  • Vi er ved at få lavet en speeddrawaingvideo om "safe travel" som vi efterfølgende vil tilbyde gratis til rejsewebsites, mod at vi får et link retur. Videoen bliver cirka 6-7 minutter lang
  • Vi er ved at få udarbejdet artikler til Egypten. Vi mangler billeder, kort, videoer, ny forside osv. Denne del forventes færdigt om 3-5 måneder
  • Newsletter og about us (under udvikling): http://www.xillas.com/node/1184
  •  Bugfixing - f.eks. virker search tours ikke fra forsiden (virker fra andre sider)

Hvordan ser vi din rolle:

Du får ansvaret for markedsføring og rejsebureauerne. Din opgave er at tiltrække kvalificeret trafik, udbygge vores partnernetværk med flere og bedre rejsebureauer, optimere på salgsprocessen, e-mail markedsføring.

Hvis du derudover har en holdning til design, userbility, funktionalitet osv. så er vi åbne for dialog.

Hvem er vi og hvordan vil vores rolle være i fremtiden:

Vi er lige nu mand og kone, som driver websitet. Jeg er ansvarlig for udvikling og design, mens min kone er ansvarlig for indhold (videoer og artikler).

Vi ønsker at fortsætte udviklingen af websitet og skabe markedets bedste indhold.

Det kommercielle potentiale:

Rundrejser/temarejser udgør cirka 5% af rejsemarkedet. Målgruppen er den velhavende del af den vestlige verden og denne målgruppe har klaret sig bedst gennem finanskrisen.

Der eksisterer stor konkurrence på flybilletter, hoteller, udlejning af biler og andre områder indenfor rejsebranchen, men der findes ikke noget sted på internettet, hvor man kan sammenligne 1 til 1 rundrejser/temarejser, hvilket gør, at rejseselskaberne indenfor denne niche har det største dækningsbidrag.

Vi har tidligere været i dialog med venturekapitalfonde, hvor vi har haft en del møder uden at det dog konkretiserede sig i noget seriøst. Vi har dog skabt kontakter, som muligvis kan bruges på et senere tidspunkt.

What's in it for you?    

Du behøver ikke nødvendigvis komme med penge. I så fald vil vi i samarbejde definere nogle mål - når disse mål er blevet opnået vil en procentdel af virksomheden være din.

Det er også muligt, at du ønsker at købe dig ind i virksomheden hvilket vi er åbne for.

Virksomheden har ikke nogen omsætning på nuværende tidspunkt og vi har måtte skifte navn og domæne som følge af en straf fra Google.

Vi ser meget frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Jonas

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Xillas:
Virksomheden har ikke nogen omsætning på nuværende tidspunkt og vi har måtte skifte navn og domæne som følge af en straf fra Google.

Jeg ved godt det her måske ikke er super relevant for opslaget, men jeg vil anbefale at I får kigget på jeres titel. "Travel India | India Tours | India Tourism | India Travel" er farlig keyword stuffing, og det er noget Google ikke er glad for.

Så når I nu allerede én gang har fået et dask over nallerne fra Google, vil jeg anbefale at I passer lidt bedre på :)

Udover det, held og lykke med det. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvad dælen har det med hans indlæg at gøre? Google er ligeglad, så længe keywords står der, intet forkert han gør, så lad la' vær med at spil ekspert på dette område. Det ved du sansynligvis intet om. Det er bare typisk amino og dets 14 årige brugere...

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas, 

Spændende projekt I har gang i og håber bestemt I finder den rette partner. 

Jeg må dog give "den anden" Jonas ret i, at jeres sidetitler bør forbedres. De er langt fra optimale og kan netop anses for at være overoptimerede. Så jeg kan ikke se hvorfor han skal have dårlig karma for det svar, eller hvorfor bnstolen skal have positiv karma for sit misvisende svar. 

Jeg ved det ikke er relateret til tråden, men ret skal være ret. Så jeg vil anbefale Jer at få set på SEO-delen generelt. Og ellers held og lykke med projektet herfra :)

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 01:07

Undskyld jeg skriver her, men har længe ledt og søgt efter et plugin til min side med checkbox, som du har på din side ude i venstre sidebar. Må man spørger hvad det hedder, evt hvor man kan hente det fra ? 

Mojgan

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:05

bnstolen:
 Hvad dælen har det med hans indlæg at gøre? Google er ligeglad, så længe keywords står der, intet forkert han gør, så lad la' vær med at spil ekspert på dette område. Det ved du sansynligvis intet om. Det er bare typisk amino og dets 14 årige brugere...

Han nævner at han har fået en straf fra Google før, jeg fortæller ham bare, at det ikke er smart at pumpe ens keyword så voldsomt i titlen, og at det i værste tilfælde kan skade ham.

Men nu vi alligevel kaster med mudder, vil jeg tillade mig at kaste undren over din egen alder. Specielt den mentale, siden du tillader dig at angribe mig på den måde, uden egentlig at vide hvad jeg ved, og ydermere min alder.

Keyword stuffing er en skidt ting, og sådan er dét. Optimer til brugeren, og du optimere til Google. Dagene hvor man frit kunne smide sine keywords på hver anden sætning op blive #1 er ovre.

Slut fra mig, og beklager Jonas, at bnstolens uvidenhed trækker indlægget ud på et vildspor.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)