Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øg dit salg af grill og grilltilbehør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg brygger på et nyt projekt som er baseret på min personlige fritidshobby, nemlig grill og madlavning. Jeg er indædt grillfanatiker, og alt hvad der kan laves på grillen - bliver lavet på grillen!

Ja ja, men hvad går projektet ud på?

Faktisk meget enkelt. Der findes et hav af hjemmesider som omhandler mad og madlavning, og ofte kan tingene godt blive lidt for kompliceret til ikke-øvede madglade mennesker.

Projektet går ud på, at en blog skal ligge fokus på, at det at grille, ikke nødvendigvis behøver at være besværligt og svært. Bloggen vil komme til at henvende sig til personer som griller engang imellem, og som måske gerne vil lære lidt mere - uden at det bliver mere besværligt at grille. Derudover kommer siden også til at henvende sig til ikke-øvede men dog folk som har prøvet at grille.

Hvad kommer der så af indhold på siden?

Jamen af indhold vil der bl.a. komme til at være følgende at finde...

• Mine egne personlige kreationer på grillen.
  • Produktanmeldelser af grill-udstyr.
  • Opskrifter til kul- og gasgrill.
  • Mulighed for at interesserede kan skrive deres egne meninger om opskrifter og udstyr.
  • Mulighed for, at interesserede kan få lov at skrive gæsteindlæg om deres kreationer.
  • Min top 10 inden for grilludstyr.
  • Tips & Tricks
  • De bedste steder at købe udstyr
  • m.m.

Hvordan kan jeg øge mit salg af grilltilbehør?

Grunden til, at jeg henvender mig her på Amino er, at hvis der sidder nogle derude som forhandler grill-udstyr via en webshop, og som kunne være interesseret i at støtte op om projektet, så bliver der linket til din webshop / produkt, hver gang det bliver anmeldt på siden. Du har også mulighed for at få en annonce fast på siden, som linker direkte til din webshop, dog mod betaling, hvis ikke du ønsker at sponsorere et produkt til projektet.

Dette er en fed mulighed for ekstra indtjening i kategorien grill og grill-tilbehør.

Er du selv begynder, let-øvet eller professionel griller?

Jeg vil betegne mig selv som værende et sted mellem begynder og let-øvet. Er langt fra professionel griller. Og derfor kan jeg også bedre rette fokus mod den målgruppe jeg gerne vil, da tingene altså ikke bliver særlig kompliceret på hjemmesiden. Det bliver meget enkelt.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg gerne vil sponsorere et produkt eller to?

Du kan skrive til mig på kontakt@grillonline.dk - så svarer jeg tilbage hurtigst muligt.

Skriv meget gerne, hvilke produkter du vil være villig at sponsorere til produktet. :)

Tusind tak, fordi du gav dig tid til at læse mit tilbud til dig.

Venlig hilsen
Anders Helbo Sørensen 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 14:55

Søger fortsat nogle som kunne være interesseret i ovenstående. Selv en lille bitte webshop har stor mulighed for ekstra indtjening ved dette projekt. Der kommer reklame for din webshop med i anmeldelsen, samt på selve sitet.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:04
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)