Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IværksætterTV - til DIG

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle
Så har Startopmagasinet.dk lanceret iværksætterTV. Smile
Se spændende interviews og spændende indslag fra hele Danmark. 
Første udsendelse er netop lagt online.

Rigtig god fornøjelse ;-)

I kan se lidt af indholdet her:

http://startopmagasinet.dk/indhold/ 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 17:45

Hej Ronni.

Jeg synes Jeres videoer virker professionelle - særligt introen er fed.

EDIT: Glem dette afsnit - jeg har netop indset at jeg via dit link kom ind på en underside. Jeg troede det var forsiden.
Det tog mig overvejende lang tid at gennemskue, at jeg skulle oprettes, for at få adgang til de fulde videoer. Overvej en call-to-action knap med teksten "Køb adgang" eller lignende på forsiden.

Når man klikker på et link på forsiden, får man smidt en PDF i hovedet. Jeg vil gerne vide, når jeg downloader noget, så lav evt. en knap eller et ikon der indikerer at man får serveret en fil. I øvrigt virker forsiden ikke færdig. Det virker som om at man lige har plottet en røvfuld links ind uden at tænke nærmere over det.

Fortæl din interview'er, at hun skal lade være med at sige lyde samtidig med at hun nikker - det er vildt irriterende ;)

Prisen kan ikke skræmme nogen væk, så jeg tilmelder mig formentlig når jeg har set et par demo-videoer mere.

Godt initiativ :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 17:51

Argh, jeg indser pludselig at jeg kom ind på /indhold til at starte med, ved at klikke på dit link. Jeg troede det var forsiden. My bad. Så giver det hele jo bedre mening :-)  Jeg kunne simpelthen ikke forstå, at I havde fokuseret så lidt på forsiden. Sorry :)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:37

Hej Jimmy
Det var godt du fandt vej ;-)

Mht. til TV produktionen så skal vi lige i gang.
Vi er allerede i gang med at tilrette små justeringer så det bliver endnu bedre ;-)

De Bedste Hilsner
Ronni 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)