Var du på iværksættermessen i Køge? |
Ja jeg var, synes det var ok, men lidt småt.
Genialt foredrag af hr. Thorborg som sædvanlig, og rimelig interessant foredrag med Kaare Danielsen.
Jeg kiggede hurtigt forbi, men havde desværre ikke så meget tid, og fik derfor desværre ikke hørt de ellers spændene navne der var på programmet. Synes det så meget fint ud, og vil helt sikkert komme igen næste år, og have afsat mere tid. |
|
Jeg hørte foredrag med Martin Thorborg, Kaare Danielsen, Carsten Holm, Anna Thygesen og Jesper KASI Nielsen. |
Jeg skulle have været, men der kom lige en køreprøven i vejen. Men jeg kommer helt klart næste år! |
Jeg synes messen var OK men ikke lige så god som sidste år. Og ja helt klart, flere indslag som Thorborgs ville være skønt :) ---------------------- Ultralydklinikken.dk - eksperter i 3d scanning |
Hej Mike. |
Hej Ronni Vi havde en stand dernede, og jeg synes det var fint rent forretningsmæssigt. Anna Thygesen og Martin Thorborgs foredrag skulle have været fantastiske, og jeg var så heldig at Anna Thygesen stod flere minutter lige ved siden af vores stand og snakkede. Jeg er en stor fan af hende :-) Desuden delte de Kasi Jespers bog ud. Jeg har lige slugt den, og det er ærlig talt en fantastisk historie, hvis han også kommer og giver foredrag i Århus på næste torsdag, skal jeg klart høre hans foredrag. Venlig hilsen Jesper Nissen Computerpeople |
Jeg synes messen var helt igennem super, men nu er det også første gang jeg har været til den ;-) God inspiration fra store iværksættere, gode råd fra større og knap så store iværksættere, interessant med de mange alternativer til de ting der normalt koster mange penge (eksempelvis regnskab), gode bøger, overvejelser omkring erhvervskonto - og kan iøvrigt sige, at jeg har tilmeldt mig dit firma iværksætterhjælp Ronni - hyggeligt at snakke med dig :) |