Jeg har en lille affiliatewebside med mobil telefoni som jeg ønsker at sælge. Den ligger godt på Google og har en del trafik. Omsætningen fra ADservice media er fra den 12. februar til i dag:
Feb 2013 - 4599,- kr. Mar 2013 - 6186,- kr. Apr 2013 - 1200,- kr.
Alle indtægter er fra organisk Google trafik. Jeg har ikke brugt en krone på reklamer.
Jeg har før haft reklamer fra Tradedoubler på men her var den sammen blandet med en masse anden indtægt, så har ikke rigtigt noget valid data derfra.
Siden sælges med et lille program som også bygger websiden. Der er både en alm. version + en mobil version. Alt er statisk html sider så det køre rigtig hurtigt
Vil gerne tage ansvar for denne "idiotiske" e-mail, men jeg bliver nødt til at have lidt information omkring sitet, søgeord etc, så man kan danne sig et indtryk af pris og mulighed.
Kan sagtens følge din tankegang, men enhver kan jo skrive at et givent site har tjent over 10.000 kroner på 3 måneder uden bevis.
Nu ikke så xenofobisk! :) Hvilke søgeord: Ok, slør det... Men du kan vel stadig godt sende et screndump til manden så han kan se afvisningsprocenter, klik, ctr, omsætning mfl? - Udover det, held og lykke med salget.
Der er da bevis hos ADservice, det salg er da dokumenteret. Jeg vil ikke sælge noget uden at kunne dokumentere det.
Men at udlevere de oplysninger du skriver er vel det samme som at udlevere sin kunde database
Ja det er bevis at der er tjent penge. Men du er nød til at give analytics data så en køber kan se HVORDAN pengene er tjent. Du kan jo have skabt denne trafik og omsætning på mange måder, og prisen fastsættes alt efter metoden, hvor trafikken kommer fra, hvor stabil den er mm. Alt sammen noget som du kun kan se via analytics.
Må give de andre medhold i at du ikke kan sælge uden at vise dette. Du kan dog godt skjule selve keywords, så du ikke skaber en konkurrent.
Nej det er ikke en sygelig angst for folk, jeg kender bare Amino ret godt
Jeg kan ikke se hvad problemet med at kræve beviser for indtjening og trafik. Inden man smider pengene på bordet, vil man da klart vide om det virker - og hvad tendensen er rent trafikmæssigt.
Hvad er det du frygter? Du skal jo alligevel sælge siden.. Og hvis der er tale om et solidt site, så vil konkurrenterne ikke kunne bruge et par søgeord til at slå fodfæstet af sitet.