Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt børnetøj

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere

Jeg har brug for hjælp til at finde et børnetøjsmærke eller flere, som det er muligt at indkøbe billigt og i små mængder. Jeg har en mindre børnetøjsforretning, som har åbent 4 eftermiddage om ugen. De mærker jeg fører er meget svære at sælge til mødrene, da de ligger i den lidt dyrere ende. Derfor er det meget bedsteforældre og barselsgaver jeg sælger, kan ikke rigtig få mødrene lokket herind, med mindre noget er virkelig meget nedsat! Det skal ikke forstås, som at det jeg har, er ekstremt dyrt, men min butik ligger i en meget lille by på landet og som så mange andre steder, er det blevet et stort hit her, at købe alt sit børnetøj brugt. Så jeg har brug for jeres hjælp til at få mødrene ind i butikkenSmile

Jeg har selv to jobs ved siden af, det her er ikke noget jeg kan leve af, det er en drøm som blev ført ud i livet i en tid, hvor folk ikke har meget at gøre med. Men jeg vil det rigtig gerne, er dog så lille, at ikke alle forhandlere har interesse for at handle med mig. Så håber derfor, at nogen der ude, har en ide eller kender et mærke, som vil være muligt at sælge billigt. 

På forhånd tak

Mange hilsner

Malene

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg England

Jeg havde en shop der hed smartepoder.dk og der købte vi alt vores tøj derovre fra

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Hvis jeg var dig ville jeg tage fat i Mikkel på Pro-dress.com http://www.pro-dress.com/shop/boern-62c1.html - her kan du i hvert fald finde billigt kvalitetstøj til børn. Tag en snak med ham, der kan du også købe direkte fra lager. Måske det var noget :-)

mvh. Anja

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Tak for dit svar. Jeg synes det ser ud som om at de kun sælger overtøj, kan det passe?

Mange hilsner

Malene

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at ringe til ham. De har i hvert fald også softshell jakker, uld undertøj, regntøj og børnestøvler m.m.

mhv. Anja

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det var nemlig mere bluser, bukser, sparkedragter etc. jeg var ude efter. Men tak alligevel, kan jo være det også bliver aktuelt.

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nemlig mere bukser, bluser, sparkedragter etc. jeg var ude efter. Men tak alligevel, kan jo være det også bliver aktuelt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)